سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت لوله کشی فاضلاب

قیمت لوله کشی فاضلاب

اجرای لوله کشی ساختمان با مناسبترین قیمت لوله کشی فاضلاب , آب , شوفاژ و گاز . نصب و تعمیر تاسیسات گرمایشی , لوله کشی پلیکا , پوش فیت و پلی اتیلن , نصب و تعمیر توالت فرنگی , شیرالات , رادیاتور و لوازم بهداشتی ساختمان .

قیمت لوله کشی فاضلاب ساختمان 

قیمت لوله کشی فاضلاب در یک ساختمان بستگی به متریال استفاده شده , سایز لوله کشی , آهن کشی و ساپورت و بست کاری لوله فاضلاب دارد . ارزان ترین لوله کشی فاضلاب مربوطه به لوله کشی پلیکا بوده که در کنار قیمت مناسب از استحکام خوبی نیز برخوردار است اما متاسفانه تا ساختمانهای 6 و  طبقه میتوان  پلیکا کارکرد و در صورت افزایش طبقات بخاطر شتاب حاصل از پرتاب فاضلاب در رایزر اصلی لوله پلیکا استحکام کافی را ندارد . لوله کشی پوش فیت و پلی اتیلن در یک رنج قیمتی قرار داشته و لوله کشی چدن قیمت اجرای بسیار بیشتری دارد . البته اجرت تمام انواع لوله کشی تقریبا یکسان است و فقط لوله کشی پلیکا بخاطر ارزان بودن کمی مخارج کمتری در مجموع با مالک تحمیل میکند .

اصول لوله کشی فاضلاب

لوله های فاضلاب برای از بین بردن فاضلاب کثیف و پساب که حاوی مخلوطی از آب و مواد جامد معلق است ، استفاده می شود. رعایت اصول لوله های فاضلاب در هنگام ساخت و ساز می تواند نقش تعیین کننده ای در استفاده بهینه و آسایش سرنشینان ساختمان داشته باشد ، اگرچه ممکن است از منظر معمولی مانند چیزهای بی اهمیت به نظر برسد. کاهش هزینه تعمیرات و افزایش عمر ساختمان از مزایای یک ساختمان با لوله فاضلاب استاندارد است.

 

ساخت لوله های فاضلاب نیز از ابتدا با پیشرفت تکنولوژی دستخوش تغییرات اساسی شده است. در فارسی نیز به لوله فاضلاب فاضلاب نیز اشاره دارد که البته در گذشته و برای اهداف کشاورزی بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است.

 

در این بخش لوله کشی فاضلاب در ساختمانهای مسکونی را بررسی می کنیم. امروزه ساخت لوله های فاضلاب از مواد مختلفی انجام می شود.

طراجی لوله کشی فاضلاب ساختمان

هدایت فاضلاب و فاضلاب انسانی و شستشوی آن در خارج از ساختمان و انتقال آن به چاه یا فاضلاب شهری وظیفه این خط لوله است. شیب یکی از اصلی ترین اصول و مفاهیم لوله های فاضلاب است که هنگام اجرای و طراحی باید به آن توجه ویژه ای شود. قرار داده شود

 

شیب مناسب در لوله فاضلاب برای لوله های افقی تقریبا یک درصد است.

 

همچنین شیب بیش از حد باعث می شود آب به سرعت تخلیه شود تا مواد جامد از مایع جدا شوند و در انتهای لوله افقی باقی بمانند.

 

این نوع لوله کشی معمولاً یک لوله کشی رایگان است و وزن آن بدون فشار به درون چاه شهری یا ایگو پمپ می شود. البته در برجها و ساختمانهای مرتفع نوعی لوله ساخته می شود که در آن پساب حاصل از ساختمان پس از هدایت به چاه اصلی و انباشته شدن در چاه ، هر از گاهی توسط پمپ های مخصوص به سمت تخلیه تخلیه می شود. از شهر یا ماشین های زهکشی چاه. .

 

دلیل این امر این است که در صورت انسداد در لوله های فاضلاب ، انسداد باعث نمی شود که پساب به سمت واحدهای فوقانی بازگردد.

لوله کشی فاضلاب توالت 

در لوله کشی فاضلاب توالت طراحی و اصول لوله کشی علاوه بر شیب بندی و سایز بندی مناسب تعبیه سیفون یا اتصالی که مقدار معینی آب در خود نگه دارد ضروری به نظر میرسد . آب موجود در سیفون توالت موجب میشود که بوی نامطبوع از سمت چاه به داخل واحد آپارتمان مسکونی یا محل کار نفوذ نکند .