سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی لوله آذین در تهران تا 35 درصد تخفیف لیست قیمت

نمایندگی لوله آذین در تهران

فروشگاه بازرگانی حسین پور نمایندگی لوله آذین در تهران

پخش لوله و اتصالات حسین پور با قیمتهای رقابتی کف بازار  و تحویل جنس در اسرع وقت با دپوی مناسب 

فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات با نمایندگی لوله و اتصالات برندهای معتبر ایرانی و خارجی در خدمت شماست . توزیع لوله اتصالات برندهای مختلف به مغازه داران و ساختمان سازان محترم .  ارسال جنس به تمام نقاط تهران و شهرستانهای سراسر کشور .

نمایندگی لوله پلیکا پلیمر گلپایگان , سمنان یاس نیوپلیکا قومس پارس پلاست زنده رود ناردین داراکار پولیکا ارزان و سایز

نمایندگی پوش فیت نیوفلکس پلی ران وحید و دیگر لوله های فاضلاب پلیران اتصال پلی رود شیر فلکه وگ امید گلستان

مناسبت ترین درصد و قیمت لوله آذین لوله سپاهان , سوپرپایپ , نیوپایپ , نیوفلکس , وحید , ایزوپایپ , ایزی پایپ BTS

پخش لوله و اتصالات مانیسمان گازی سپاهان اتصالات بنکن درزدار سپنتا رده 40 رده 80 و ..

لوله سفید آب گالوانیزه ساوه , اتصالات برزیل توپی مک چینی ایرانی  نوار تفلون تهران آسیا طلایی دنا اصفهان 

نمایندگی شیر فلکه کیزایران سیم ایتالیا کیتز ژاپن آذر ریابی شیر پیسوار شلنگ پیسوار شیر گازی آذر امین سارا 

مشاورین و کارشناسان ما میتوانند در مباحث فنی و قیمت لوله کشی ساختمان شما را راهنمایی کنند .

یکی از پر مصرفترین برند لوله و اتصالات ,  لوله تک لایه آذین بوده که ما با فراهم کردن درصد تخفیف مانند برای شما امید به فروش انبوه و ثبت رکوردهای جدیدی در عرصه فروش لوله آذین در این نمایندگی تهران داریم .

نمایندگی لوله آذین در تهران

نمایندگی فروش لوله آذین در تهران 

تصرف بازار لوله و اتصالات به ورود مواد پلیمری به صنعت و  به تمام عرصه ها آغاز شده و , لوله های سفید آب پلاستیکی نیز به تدریج جای لوله های فلزی سفید , فولادی سیاه و مسی گشته اند و البته  با بالاترین استاندارهای کیفی تولید شده اند.این لوله های سفید, لوله های با وزن کم , طول عمر بالا و از جنس پلاستیک هستند که از مواد پلی پروپیلن راندوم کوپلیمر ساخته شده اند.لوله سفید با نام های لوله سبز, لوله پلی پروپیلن, لوله تک لایه یا لوله pp در بازار ایران وجود دارد که ظاهر آنها شبیه پلاستیک عادی است.

شرکت آذین لوله سپاهان از بزرگترین تولید کنندگان لوله های پلی پروپیلن تک لایه و پنج لایه در ایران می باشد. نمایندگی آذین لوله سپاهان مواد اولیه محصولات گیتی پسند, پلی پروپلین راندوم تیپ 3 با نام اختصاری از نوع کوپولیمر 3 رندوم PPRC بوده که از تولید کنندگان معتبر جهانی تهیه می شود.مواد اولیه اذین شرکت توسط پتروشمی اراک داخلی و مواد کره ای ژاپنی و ....پس از تست و تائید شدن در پروسه تولید قرارگرفته و محصولات در مراحل کنترل اولیه، دز زمان فرایند و کنترل نهایی پس از تولید مورد بازرسی و کنترل کیفیت دقیق قرار می گیرد. بعد از کار اجرای لوله کشی ساختمان بهتر است تست انجام شود.

لیست قیمت لوله آذین

لیست قیمت لوله آذین سال 1402 همراه با اتصالات آن هر ساله به صورت مقطعی , ماهانه سالانه و در نوسانات شدید ارزی هفتگی به روز میشود. در سال 1402 به خاطر بالا رفتن مواد اولیه مانند برنج و مواد پلیمری پلی پروپلین این لیست ثبات قیمت نداشته و در نیمه اول تقریبا به صورت هفتگی یا حداکثر ماهانه افزایش قیمت داشته تا جایی که هر متر لوله 20 به متری 24500 تومان رسید اما با فروکش کردن قیمت دلار از 59000 هزار تومان به 49000 هزار تومان قیمت لوله آذین هم تا حدود 21500 هزار تومان در لیست قیمت آذین و به تناسب آن قیمت مابقی لوله و اتصالات کاهش پیدا کرد . مبنای فروش لوله آذین نیز بین صورت است که لیست قیمت لوله آذین در همه جا ثابت بوده و برای خرید و فروش عمده به لیست قیمت درصد تخفیف داده میشود. در صورت نیاز به استعلام قیمت لوله آذین با پایپ بازار نمایندگی لوله آذین در تهران تماس بگیرید.

مشخصات لوله آذین

همان طور که در پاراگرافهای بالا ذکر شد لوله آذین لوله سپاهان مجموعه ای از لوله و اتصالات از سایز 20 تا 125 میلیمتر بوده که بخاطر اصطلاحا جور بودن همه نوع لوله و اتصالات به یکی از پرفروش ترین لوله و اتصالات در تمامی ایران و حتی خاور میانه شده است . این برند ایرانی با استمرار تولید و تامین به موقع نیاز بازار توانست مارکهای ترکیه ای مانند فیرات , اسن پلاستیک , هاکان و ... را به راحتی از بازار ایران حذف کرده و حتی اجازه ورود کالاهای چینی این نوع را نداد زیرا قیمت مناسب و کیفیت نسبتا عالی و تامین اکثر لوله فروش ها باعث شده که کسانی که در زمینه لوله کشی و تاسیسات ساختمان فعالیت نمیکنند نیز این برند برتر ایرانی را بشناسند . لوله اتصالات آذین در لوله کشی آب و شوفاژ و آبرسانی مصرف عمده داشته و همان طور که در مقاله آموزش لوله کشی گاز خانگی ذکر شد برای گازکشی مناسب نبوده و غیراستاندارد هستند.