سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله کشی آبیاری قطره ای نقشه لوله کشی آبیاری درختان

لوله کشی آبیاری قطره ای

امروزه به خاطر کمبودهایی که در زمینه تهیه آب شیرین مناسب برای مصارف کشاورزی , قطره ای و آشامیدنی وجود دارد , اهمیت لوله کشی آبیاری قطره ای برای استفاده در لوله کشی باغ , باغچه و زمین های کشاورزی بسیار ضروری به نظر میرسد . لوله کشی آبیاری قطره ای دارای محاسبات خاصی بوده و آموزش لوله کشی در این زمینه در بازدهی و طول عمر این سیستم بسیار تاثیرگذار است از این رو بهتر است تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا با نحوه لوله کشی آبیاری قطره ای آشنا شوید . در ضمن برای کسب اطلاعات تکمیلی و براورد قیمت با شرکت موفق و پیشرو خدمات لوله کشی تهران پایپر تماس گرفته که در تمامی نقاط استان تهران و شهرهای شمالی و سایر شهرستانها نیروهای متخصص در این زمینه کار میکنند.

نحوه لوله کشی آبیاری قطره ای

به بخش دو نحوه مونتاژ سیستم آبیاری قطره ای خوش آمدید. در قسمت اول ما  در مورد چگونگی راه اندازی سیستم خود از منبع آب بحث کرد ، بنابراین اگر این کار را نکرده اید  اولین بار آن را بررسی کرد در این ویدئو نحوه نصب میکرو آبپاش ها ، سم پاش ها و سایر قطره چکان های آبیاری قطره ای در امتداد پلی لوله. که در  فیلم های آینده ما شیلنگ خیس کننده ، امیترلاین و نوار قطره ای را جمع خواهیم کرد. پلی تیوب  با استفاده از میکرو بارانی یک انتخاب عالی برای تهیه آب سفارشی است  به گیاهان مختلف باغهای شما می توانید سمپاش دیگری را انتخاب کنید ،  آبپاش یا قطره چکان متناسب با هر بخش یا نیازهای هر گیاه و  حتی در صورت لزوم آنها را در طول فصل تغییر دهید.

هر آب پاش ، سم پاش و ساطع کننده در انتهای یک خط 1/4 نصب می شود لوله های پلی اتیلن اینچ یا 1/8 اینچ ، به جز در مواردی که از ساطع کننده های خطی استفاده می کنید ، فقط بهترین کار است برای جلوگیری از جلوگیری از خروج ، یک جز component را روی یک خط قرار دهید. نشان خواهم داد , شما که در یک ثانیه ساطع کننده های درون خطی جریان کوچکی هستند و بنابراین چندگانه هستند از ساطع کننده ها می توان روی یک خط استفاده کرد ، زیرا مقدار بسیار کمی آب است .

رفتن به داخل سوراخ کوچک موجود بر روی امیتر. با توجه به حداقل جریان ما  نیازی به نگرانی در مورد جلوگیری از خروج نیست. کار را با بدست آوردن همه شروع کنید  از اجزای آبیاری شما جمع شده است. شما می خواهید مطمئن شوید که همه موارد را دارید  اتصالات ، ریزرها ، ساطع کننده ها ، آب پاش ها ، البته از لوله های پلی و  شاخه های گوف را فراموش نکنید. اکنون باید آن را به اندازه کافی نزدیک کنید  به باغ خود بفرستید تا بتوانید شاخه های 1/4 و 1/8 اینچ را نصب کنید.

 با اتصال Y که به منبع آب متصل است ، می توانم به جمع آوری ادامه دهم  سیستم قطره ای من من این اتصال Y را دوست دارم زیرا در نهایت بعد از اینکه اتصالم را تمام کردم  سیستم قطره ای می خواهم شلنگ باغ را به این طرف وصل کنم. در حال حاضر من نیاز دارم.

بهترین برند لوله برای لوله کشی آبیاری قطره ای

لوله کشی آبیاری قطره ای با لوله های پلی اتیلن پیچی انجام شده و برند لوله پلی اتیلن پیچی پلیران و پلی اتیلن پلی رود در کنار برند لوله هایی مانند لوله های حافظ و پارسیان از برترین برندهای این نوع لوله کشی محسوب میشوند.

لوله کشی باغ

 لوله کشی آبیاری قطره ای باغ لوله را به این مجموعه اولیه و راهی که می روم وصل کنم انجام این کار با اتصالات انجام می شود. پیوست اول است  اتصال دهنده زن به تنظیم کننده فشار. بنابراین مطمئن باشید که  اتصال دهنده قبل از قرار دادن لوله لوله ، تا انتها محکم شده است. یک بار که شما لوله پلی را وارد کنید سپس می خواهید آن را محکم کنید و این چه چیزی مانع از چکه شدن آن می شود. من نیاز به انجام چند برش و از برخی اتصال دهنده ها استفاده کنید. این اتصال دهنده آرنج جریان خوبی را ایجاد می کند آب از منبع ، با زاویه 90 درجه ، برای جلوگیری از لرزش یا هر گون  مشکلات دیگر شما به ابزاری برای ایجاد سوراخ در 1/2 اینچ پلی خود نیاز دارید .

لوله ، انتخاب های زیادی وجود دارد و حتی برخی از آنها دارای ویژگی کمی هستند شما را قادر می سازد اتصالات را وارد کنید. این یک ایده هوشمندانه است که مجموعه ای از احمقانه را نگه دارید برای اتصال اشتباهات یا ایجاد اصلاحات ، بهم متصل شود. ممکن است شما هم نیاز داشته باشید شرکت های آبیاری برای اتصال آبپاش ها یا بالابرها برای انجام همان کار.

یکی دیگر از م usefulلفه های مفید سوپاپ Veri-Flow درون خطی است. این به شما امکان می دهد که بچرخید آب خاموش و روشن در هر خط جداگانه. کدام لوله پلی لوله را می خواهید  از لوله لوله 1/2 اینچ خود استفاده کنید. ما 1/8 اینچ و 1/4 داریم  اینچ اکثر سمپاش ها ، آب پاش ها و ساطع کننده ها روی پلی 1/4 اینچ قرار می گیرند  لوله کشی ، با این وجود سم پاش های Aquatic Tri-Tip به لوله های پلی اتیلن 1/8 اینچ نیاز دارند. آ

چند سمپاش دیگر می توانند مستقیماً در لوله های پلی اتیلن 1/2 اینچ نصب شوند یا با استفاده از رایزر آخرین جز component برای اضافه کردن قسمت سرگرم کننده ، آب پاش ها ، سمپاش و ساطع کننده. 360 یک دایره کامل را به طور مساوی تا قطر 9 فوت پوشش می دهد .  تنها امیتر پوشاننده کامل با دامنه قابل تنظیم است. درختچه در یک سهام همچنین قابل تنظیم است ، تا قطر 26 اینچ ، اما آب پاشیده می شود .

 آرایه ای از جریان ها حتی مه هم نیست. برای آبیاری بوته ها و درختان ایده آل است.  مینی پاشش های اولسون یک دایره کامل آب را به طور یکنواخت بیرون می دهند  بسته به اندازه ای که انتخاب می کنید قطر بیش از 26 فوت دارد. اولسون جت فوق العاده  از سمپاش ها برای پوشش زمینی زیر درختان و سایر مناطق مورد نیاز استفاده می شود  آب متوسط این یک الگوی آب جریانی مشابه با درختچه فراهم می کند ،  اما در فاصله تا 16 فوت قطر در یک دایره کامل و نیم قرار می گیرد.

آموزش لوله کشی آبیاری قطره ای

 پیکربندی سمپاش Olson O-Jet برای مناطقی است که نیاز به پوشش کامل آب دارند ،  همانطور که آنها حتی در فشار کم آب نیز غبار ریز می پاشند. آنها در سال 90 موجود هستند ،  الگوهای 180 ، 300 یا 30 در 30 درجه. میکرو سمپاش با کنترل جریان بسیار عالی است ,   جایی که سفارشی سازی لازم است. آنها در 360 ، 180 و 90 درجه در دسترس هستند , الگوها انتشار دهنده های پرچم آب یک گیاه را با یک جریان آب تأمین می کنند.

تمیز کردن آنها آسان است و گزینه خوبی برای محوطه سازی است. مینی جریان جریان ساطع کننده ها تنها ساطع کننده هایی هستند که می توانند چندین بار تا 1/4 اینچ نصب شوند خط لوله پلی اتیلن می توانید آنها را در هر فاصله ای که از هم فاصله داشته باشید نصب کنید , آب را به گیاهان جداگانه در امتداد خط انتقال دهید. جبران کننده فشار سیتا  در مواردی که فشار متناقض آب مشکل ساز باشد ، بهترین حالت ساطع کننده ها است. برای نصب سمپاش ها ، آب پاش ها و ساطع کننده ها ، در 1/2 اینچ پلی خود سوراخ کنید . 

 لوله بسته به برنامه باغ خود و سمپاشی که استفاده می کنید ، می توانید یا آن را درست داخل 1/2 پلی اتیلن قرار دهید یا یک خاردار وارد کنید  اتصال دهنده ای که در یک لوله پلی یا ریزر کوچکتر قرار می گیرد. در انتهای پلی  لوله یا بالابر فقط سمپاش مورد نظر خود را وارد کنید. به باغ خود سفارشی بدهید  تحویل آب با میکرو سمپاش ، آب پاش و ساطع کننده و رشد ارگانیک برای زندگی!