سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علت گرم نشدن شوفاژ موتورخانه و پکیج

علت گرم نشدن شوفاژ موتورخانه و پکیج دیواری

در واقع علت گرم نشدن شوفاژ موتورخانه و پکیج عدم گردش آب شوفاژ است که در سیستم های مختلف علل متفاوتی میتواند داشته باشد . به طور کلی موتورخانه مرکزی و پکیج در ساختار تفاوتهایی دارند اما در کارکرد کلی  هیچ فرقی با هم نداشته و شبیه هم میباشند . برای اینکار ما باید علت گردش نکردن آب رادیاتور را بررسی کنیم تا بتوانیم رفع عیب کنیم . یکی از مهمترین مسایل این است که باید نسبت به رفع نشتی رادیاتور شوفاژ بپردازید و سپس در صورت ادامه به دنبال علت گرم نشدن شوفاژ موتورخانه و پکیج بگردید چرا که به خصوص در مورد سیستم های دارای پکیج نشتی از رادیاتور باعث کاهش فشار پکیج و خاموش شدن آن میشود .

البته در قسمتی جدا به علت و راه های آب بندی نشتی رادیاتور شوفاژ پرداخته و در مقاله ای مجزا هم به علت سرد شدن رادیاتور شوفاژ کاملا واضح باز کرده ایم اما این بار بیشتر روی  علت گرم نشدن شوفاژ موتورخانه و به خصوص پکیج زوم میکنیم.

برای آشنایی با قیمت و نحوه شستشوی رادیاتور شوفاژ روی لینک کلیک کنید.

علت گرم نشدن شوفاژ موتورخانه

علت گرم نشدن شوفاژ موتورخانه

در صورتی که هواگیری انجام شده باشد , علت اصلی یا انسداد  سیستم لوله کشی شوفاژ و یا مسدود شدن شیر رفت و برگشت شوفاژ یا شیر فلکه ورودی واحد یا موتورخانه است و یا پمپ سیرکولاسیون خراب است . در برخی موارد ظاهرا پمپ سیرکولاسیون ظاهرا کار میکند ولی درگیر نمیشود . بخاطر همین آب شوفاژ با سرعتی کا باید گردش نکرده و شوفاژها سرد شده و یا ولرم میشوند .

سلام امروز به رادیاتورهای قطار رادیویی خوش آمدید امروز نگاهی به اگر فقط یک رادیاتور داشته باشید که کار نمی کند ممکن است با مشکل روبرو شوید  بیایید بگوییم شما یک خانه پر از ده موش دارید و یک رادیاتور در یکی دارید  از آن اتاق هایی که گرم نمی شوند ، معمولاً متوجه می شوید که در واقع یک  واقعاً یک راه حل ساده که شما می توانید بدون انجام واقعاً خودتان آن را انجام دهید .

مجبور به تماس با یک لوله کش هستیم تا بیایید ببینیم که اکنون چطور می توانیم این کار را انجام دهیم دو مرد - یک رادیاتور که در آن گرم می شود و خارج می شود این قفل است پایان سپر و به طور کلی آن را در طرف بازگشت به دیگ بخار است بنابراین  اولین کاری که می کنم این است که رادیاتور در داخل داغ نمی شود خودم را جذب کنم .

 پوشه قابل تنظیم یا یک جفت گروه و باز کردن یک چرخش کامل اکنون به آن می روم  انتهای دیگر رادیاتور و اطمینان حاصل کنید که در صورت عشق ورزیدن وجود دارد موجود که تقریباً رادیاتور در انگلستان است مطمئن شوید که کاملاً روشن شده است پس از باز کردن محافظ نگاه ، در این حالت در شماره پنج باز شوید در این انتها و رادیاتور tiv در این انتها و رادیاتورها هنوز بدست نمی آیند .

پس از حذف سر ، رادیاتور TRV را حذف کنید سر شیر رادیاتور ترموستاتیک که پین ??TIV را در معرض آن قرار می دهد شیر رادیاتور در حال حاضر عمل می کند ، اغلب اینها می توانند در موقعیت خاموش گیر کنند  کاری که اکنون باید انجام دهید این است که برای زدن پین فقط با گرفتن a از هیچ کاری استفاده نکنید  مجموعه ای از دسته ها را بگیرید و آن را بالا و پایین کنید و پس از دریافت آن را آزاد کنید .

 

 واقعا خوب کار می کنید ، باید ببینید اگر خودتان به تنهایی بالا و پایین می رود  احساس می کنید پس از آزاد کردن آن می توانید مقداری روان کننده اسپری کنید  اطراف شافت سنجاق را امتحان کنید و از گیر نکردن دوباره آن جلوگیری کنید ، بنابراین دو نکته اول را فقط امتحان کنید و هنگامی که یک رادیاتور ندارید آنها را پوشش دهید اگر کار خود را انجام داده اید که سپر قفل خود را باز کرده اید و TIV گرفته اید ، کار کنید  و آن را روشن کنید و همچنین پین را آزاد کنید و هنوز هیچ چیزی دریافت نمی کنید .

علت گرم نشدن رادیاتور موتورخانه

 گرما یا جریان از طریق رادیاتور و سپس یک چیز دیگر وجود دارد که شما می توانید  احتمالاً به عنوان صاحب خانه انجام دهید گرچه هنوز اولین چیز کاملاً پیشرفته است  من این کار را می کنم که یک رادیوی حرارتی تنظیم کنم و Chocolat شما را کوچک می کند حوله و آن را زیر Airblade قرار دهید و با چشمک زدن من دادخواست را باز کنید .

 

 که هر فشار در رادیاتور را از بین می برد زیرا اکنون هیچ آبی نمی تواند دریافت کند  به رادیاتور بروید زیرا هر دو سوپاپ مورد بعدی است که من یک بار انجام می دهم فشار کاملا از بین رفته است کل مجموعه بادکنک هوا را بردارید خودت را قرار دهید .من اجازه دهی به یک باغ عادی بروم شیلنگ کار بعدی که می کنم این است که سیستم گرمایش را خاموش می کنم و شلنگ را بر می دارم به بیرون می رود و سپس دریچه رادیاتور ترموستاتیک و چه چیزی را باز کنید .

 اتفاق می افتد این است که یک توده بزرگ آب سپس از طریق قسمت بالای آن بیرون می آید  رادیاتور و رفتن به باغ دلیل این کار ما این است که به طور بالقوه مشکل باقی مانده در مورد برد این است که ممکن است وجود داشته باشد قفل هوا بنابراین کاری که ما در آنجا انجام می دهیم جریان جریان را از طریق خارج می کند شیر رادیاتور ترموستاتیک را امتحان کنید و هر هوایی را به بیرون فشار دهید به یاد داشته باشید .

جابجایی رادیاتور شوفاژ 

 اگر سیستم تحت فشار داشته باشید ، هوا را به بیرون هل می دهد تا واقعا شارژ شود فشار بر روی حلقه پر کردن یا اگر سیستم آبنوس دارید ، نباید  واقعاً باید نگران باشید زیرا پس از اتمام کار باید به طور خودکار پر شود  رادیاتور ترموستاتیک در مورد سوپاپ شلیک شده سپس به انتهای دیگر بروید .

 نگاه شما چیلی است و همین کار را انجام می دهید اگر یک حلقه حلقه از آن را خاموش کنید هر دو شیر رادیاتور دوباره شلنگ شما را برداشته و سپس رادیاتور را دوباره بازگردانید با استفاده از هوا ، کمی کاری انجام می دهید و سپس رادیاتور را به عقب برگردانید .

مسدود کنید که در ابتدا در ابتدای ویدیو به شما نشان داده می شود و سپس با هر کدام خوشبختانه شما باید مقداری گرما از طریق آن موش عبور دهید امیدوارم که ما آن را پوشش داده باشیم همه مشکلاتی که می توانند داغ شدن رادیاتور را متوقف کنند امیدوارم که شما هم این مشکل را داشته باشید .

علت گرم نشدن خانه

نام من کلاه های آلن است و امروز من را صدا کرده اند که یک رادیاتور نشت می کند بنابراین اینطور است  یکی از این رادیاتورهای فانتزی فانتزی بنابراین ما می خواهیم این را بررسی کنیم ، بنابراین اگر ما هستیم  فقط نگاهی به پایین رادیاتور بیندازید که از مهر و موم خارج می شود شما فقط می توانید ببینید آنجا به نظر می رسد که فقط چکه می کند این یک رادیاتور جدید است ، اینطور نیست  به مدت طولانی نصب شده است و در حال حاضر از فقرا متاسفم . 

 کیفیت فیلم در این مورد اما ما فقط می خواهیم این سپر قفل را لغو کنیم و هستیم  این را با یک کلید آلن خاموش می کنیم که برای جلوگیری از جریان آب است  به رادیاتور بروید و سپس می خواهیم به آن طرف برویم و می خواهیم انجام دهیم  همان است بنابراین ما می خواهیم این طرف را نیز خاموش کنیم و سپس می خواهیم تخلیه کنیم .

 رادیاتور پایین بنابراین آنچه که ما در اینجا سعی می کنیم انجام دهیم تلاش می کنیم یک میز زیر بهترین چیزی که می توانیم و سپس می خواهیم رادیاتور را تخلیه کرده و بدست آوریم  آب از رادیاتور ما نمی خواهیم تمام گرمایش مرکزی را تخلیه کنیم  سیستم پایین است زیرا بدیهی است که باید تمام آن را پر کنیم و طول بکشد خیلی بیشتر طول بکشد بنابراین با خالی شدن کامل این رادیو اکنون متاسفم برای فقرا کیفیت در اینجا نگه داشتن دوربین و فیلم همزمان است و همین  همچنین از این قسمت کوچک درز می کرد یا نه ، اما از این می چکید .

 بزرگ نه به خوبی و ما فقط می توانیم ببینیم که شستشوی واشر خیلی خوب نیست ما در حال رفتن به حذف این واشر هستیم و می خواهیم یک واشر جدید را روی آن قرار دهیم  اکنون این کار را خواهیم کرد  پایان رادیاتور سعی کنید بهترین آخر هفته را بنویسید و سپس من استفاده می کنم  برخی از خیره کننده های گذشته برای آنجا وجود دارد و من همیشه این موارد را پیدا می کنم .

بسیار خوب شما همچنین می توانید از Loctite در آنجا در پارک فرد استفاده کنید  اگر همه را خشک کرده اید اما من فقط از این بهترین مواد روی این مهر استفاده کرده ام  سعی کنید به همان اندازه که می توانم کاملا آن را حلقه کنم و واشر جدید قرار دهم در آنجا کمی سخت است که ما فقط با یک دست حرکت می کنیم و برای فیلمبرداری آموزش می بینیم و  پس ما فقط باید آن را دوباره در انتهای رادیاتور قرار دهیم زیرا دوباره متاسفم . 

علت عدم گردش آب در رادیاتور شوفاژ

 در مورد آن من یک ویدیو را خواهم خواند که کمی دارمدر عرض یک دقیقه در خانه راه بروید و من فقط برخی از این موارد را به شما نشان می دهم  رادیاتورهای موجود در این خانه چون همه آنها رادیاتورهای بد بو را فقط پیچ می کنند  این دوباره به انتهای این رادیاتور برمی گردد و سپس ما محکم خواهیم شد .

  این را محکم کنید و سپس من می روم این کار را برای چند دقیقه ترک می کند و من فقط دور می زنم فقط بعضی از اینها را به شما نشان می دهم بعضی از آنها را به شما نشان می دهد  اگر ما فقط این رادیاتورهای دیگر را روی این سیستم قرار دهیم در طبقه پایین از این شروع کنید این کاملاً شگفت انگیز است هزینه ای که در مورد یک وجود دارد  هرکدام هزار پوند معتقدم مشتریان خودشان از آنها خواسته اند که من فقط وارد آنها می شوم .

 این اتاق خواب در حال حاضر و این یکی واقعاً در مورد شیر حدود 70 پوند a Chesser من به هیچ یک از این رادیوها سس نزدم و فقط به اتاق دیگر رفتم فقط به این یکی در اتاق نگاه نکنید اما همه خانه این است که این ایده های دوست داشتنی و جالب شهر لذت می برند  اگر می خواهید در زیر نظر دهید ، ثروت مطلق است فقط اگر فکر می کنید به من اطلاع دهید  اگر 11 یا 12 فروشنده در خانه داشته باشید ارزش آن را دارد .

 آیا ارزش آن 12 هزار پوند فقط در شعاع است که به نظر شما لطفا نظر دهید در زیر و اگر صادقانه بگویم خروجی در این موارد عالی نیست بنابراین خانه چنین نمی کند  تا آنجا که ممکن است شخصاً گرم شود ترجیح می دهم حیرت زده باشد اما فرض کنید این فقط من هستم و پس از آن ما فقط باید این مهره ها را سفت کنیم دوباره به ما می خواهیم با فلز موجود در این مورد واقعاً مراقب باشیم .

تعمیر رادیاتور شوفاژ

 زیرا شما نمی خواهید آن را خراشیده و صدمه بزنید مانند یک فلز صیقل داده شده است آنچه ما برای استفاده از آن نیاز داریم فقط از کلید استفاده کنید و فقط به همان اندازه مراقب باشید  مراقب باشید همانطور که می توانیم با آنها یک بار همه چیز را تقویت کنیم ، سپس آنچه که ما هستیم .

 برای انجام این کار باید دریچه ها را از دو طرف باز کنیم و بعد از باز کردن دریچه ها شیرهای دو طرف را می توانیم این رادیاتور را خونریزی کنیم و سپس لازم داریم .  به پایین بروید در بالای دیگ بخار بالا بروید که قدیمی است یا اگر ما حلقه بزنیم به رادیو نگاه کنید ، اکنون همه چیز را پر کردیم و دیگر هیچ نشتی وجود ندارد  به طور کلی می چکد بنابراین این یک رادیو است که تماماً برای مشتری کار می کند  این فیلم من در مورد نحوه تعمیر رادیاتور نشتی به سبک فانتزی فانتزی است .

 

 واقعاً اگر سوالی دارید لطفاً آنها را در نظرات زیر بپرسید و اگر می توانید به من بازخورد دهید Starlin Thai را نصب یا پیوستید  رادیاتورهای پاپایا در خانه شما آیا هزینه زیادی را صرف رادیاتور می کنید  کف به نظرات فانتزی در زیر نظر برخی از نظرات و برخی به من بدهید  بازخورد و اگر فیلم های من را دوست دارید لطفاً مانند یک مکان را کلیک کنید و دکمه اشتراک در آنجا نیز وجود دارد و اگر می توانید نیز زنگی را به من گفتند که گفتم زنگ را بیاور .