سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست قیمت لوله سیاه سپاهان

لیست قیمت لوله سیاه سپاهان

برای استعلام جدیدترین لیست قیمت لوله سیاه سپاهان با پایپ بازار نمایندگی لوله سپاهان تماس بگیرید.

لوله های سیاه فولادی به دلیل تنوع زیادی که در قطر و ضخامت داشتند, از دیرباز به عنوان یکی از پرمصرف ترین لوله های فولادی بوده و هستند. کاربرد آنها در لوله کشی گاز ساختمان, لوله کشی آتش نشانی و اطفای حریق, لوله کشی موتورخانه, لوله کشی داکت اسپلیت, لوله کشی صنعتی در صنایع مختلف نفت , گاز؛ پتروشیمی, پالایشگاه, صنایع موادغذایی, داروسازی, خودروسازی و دیگر صنایع بالادستی و صنعتی میباشد.

به طور کلی لوله های سیاه فولادی به سه دسته بندی اصلی تقسیم بندی میشوند. لوله های درزدار خطی, لوله های اسپیرال(درز مارپیچی) و لوله های مانیسمان بدون درز از انواع لوله های فولادی سیاه هستند.

لوله های درزدار سیاه به دلیل قیمت مناسب یکی از پرمصرف ترین لوله های فولادی سیاه بوده و بسته وزن و ضخامت در صنایع مختلف کاربرد دارند. لوله های درزار فولادی به دو نوع لوله های درزدار تست گاز و لوله های درزدار api دسته بندی میشوند. قیمت لوله درزدار سپاهان از نوع معمولی نسبت به قیمت لوله api مناسبتر است اما لوله های تست گاز درزدار را نمیتوان برای لوله کشی گاز توکار استفاده کرد و برای لوله کشی گاز توکار بایستی حتما از لوله های ای پی آی استفاده کرد. لوله گاز تست گاز برای اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز منازل به صورت روکار و موتورخانه استفاده میشود.

لیست قیمت لوله سیاه سپاهان

کارخانه لوله فولادی سپاهان

کارخانه فولاد سپاهان اصفهان یکی از تولیدکنندگان برتر لوله فولادی سیاه در کشور است.ک کارخانه بزرگ تولید کننده لوله‌های درزدار است که یکی از عمده تولیدکننده های لوله‌های درزدار در منطقه خاورمیانه شناخته می‌شود.

لوله درزدار سپاهان در سال 1997 تأسیس شد و فعالیت خود را در زمینه تولید لوله‌های درزدار آغاز کرد. این شرکت از تکنولوژی‌های پیشرفته و تجهیزات مدرن برای تولید لوله‌هایی با استانداردهای بین‌المللی استفاده می‌کند. محصولات لوله درزدار سپاهان شامل لوله‌های درزدار استاندارد API 5L و ASTM است که در صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، نیروگاهی و ساختمانی استفاده می‌شوند.

لوله درزدار سپاهان با توجه به کیفیت تولیدات خود و رعایت استانداردهای مربوطه، محصولات خود را به بازارهای داخلی و خارجی صادر می‌کند. این شرکت تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین و افزایش کارایی تولید، به ارائه محصولات با کیفیت و رقابتی در بازار جهانی بپردازد.

برند سپاهان تولید کننده انواع لوله‌های سیاه درزدار است که برای استفاده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. محصولات این برند شامل لوله‌های درزدار با انواع قطرها و ضخامت‌ها، به ویژه لوله‌های استاندارد API 5L و ASTM A53 می‌شود. این لوله‌ها به عنوان محصولات استاندارد با کیفیت بالا در بازار توزیع می‌شوند و از جنس‌های متنوعی از جمله فولاد کربنی، فولاد آلیاژی و فولاد ضدزنگ استفاده می‌کنند.

بررسی لیست قیمت لوله سیاه سپاهان

لیست قیمت لوله سیاه سپاهان به صورت روزانه توسط شرکت و نمایندگی آن صادر میشود. وزن و ضخامت لوله و میزان عرضه و تقاضا از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر لیست قیمت لوله سیاه سپاهان هستند. ممکن است در برخی سایزها بیشتر از یک وزن لوله وجود داشته باشد که البته این اختلاف وزن در قیمت لوله سپاهان لحاظ شده و در هنگام خرید و فروش لوله سیاه سپاهان به  اطلاع مشتری میرسد.

معمولا لوله های api نسبت به لوله های تست گاز تا حدود 5 تا 10 درصد گران قیمت تر بوده و کیفیت نسبتا بهتری دارند. لوله های سیاه api برای اجرای لوله کشی گاز توکار نیز مجوزهای لازم را اخذ کرده و با توجه به قیمت بالای لوله مانیسمان جایگزین خوبی برای لوله های بدون درز هستند. قیمت لوله سیاه سپاهان معمولی نیز برای مصارف معمولی و لوله کشی گاز روکار کیفیت بسیار مناسبی دارند.

در ادامه لیست قیمت لوله سیاه سپاهان تست گاز و api  را مشاهده میکنید.

قیمت لوله درزدار سپاهان سایز 1/2 اینچ            لوله تست گاز 300 هزار تومان            لوله api 

قیمت لوله درزدار سپاهان سایز 3/4 اینچ                                400 هزار تومان            550 هزار تومان

قیمت لوله درزدار سپاهان سایز    1 اینچ                                 560 هزار تومان             730 هزار تومان

قیمت لوله درزدار سپاهان سایز 11/4 اینچ                               800 هزار تومان             990 هزار تومان

قیمت لوله درزدار سپاهان سایز 11/2 اینچ                               1 میلیون                       1/400 میلیون

قیمت لوله درزدار سپاهان سایز   2 اینچ                                   1/400 میلیون                1/800 میلیون

قیمت لوله درزدار سپاهان سایز 21/2 اینچ                                 1/7 میلیون                   2 میلیون تومان

قیمت لوله درزدار سپاهان سایز 3   اینچ                                    2 میلیون                      2/5 میلیون تومان

قیمت لوله درزدار سپاهان سایز 4  اینچ                                      2/600 میلیون تومان       2/800 میلیون تومان

همانطور که گفته شد ممکن است وزن و ضخامت بر ارقام لیست قیمت لوله سیاه سپاهان موثر باشد. در ضمن استعلام قیمت لوله های فلزی در روزهای کاری و از ساعت 10 صبح به بعد اعلام شده و حتی ممکن است تا پایان روز دستخوش تغییراتی شود. هزینه حمل و بارگیری بر عهده خریدار است و به همین دلیل هنگام استعلام قیمت بایستی از فروشنده راجع به محل تحویل و بارگیری سوال بفرمایید. هنگام استعلام قیمت هر شاخه لوله درزدار به همراه تعداد و سایز وزن لوله یا ضخامت آن نیز مشخص باشد تا در هنگام تحویل بار دقیقا مطابق آن عمل کنید.

در صورت نیاز به دریافت لیست قیمت لوله سیاه سپاهان با فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات پایپ بازار نمایندگی لوله سپاهان تماس بگیرید.