سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اصلی ترین نمایندگی سوپرپایپ+لیست قیمت

نمایندگی سوپرپایپ+لیست قیمت

فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور نمایندگی سوپرپایپ+لیست قیمت سوپرپایپ اینترنشنال. شاید بتوان به جرات گفت که بهترین نوع لوله کشی برای استفاده در لوله کشی آب سرد و گرم و شوفاژ و لوله کشی پکیج ساختمان لوله اتصالات سوپرپایپ بوده و استفاده از لوله های پنج لایه سوپرپایپ در یک ساختمان یک آپشن اضافی و لوکس برای هر ساختمان محسوب میشود. علاوه بر این در صنایع پزشکی , آزمایشگاهی و مواد غذایی استفاده های زیادی از لوله های سوپرپایپ میشود.

خرید از نمایندگی سوپرپایپ+لیست قیمت

از محاسن خرید از نمایندگی طبق لیست قیمت سوپرپایپ علاوه بر شفافیت قیمت اقلام میتوان به مقایسه با برندهای دیگر و همچنین به کار گیری از کدبندی لوله اتصالات و سایر تجهیزات برای انتخاب درست اقلام مورد نظر اشاره نمود . با وجود نوسانات بسیار در هزینه های تولید و قیمت مواد اولیه شرکت سوپرپایپ اینترنشنال همیشه تلاش کرده است که با توجه به رویه بازار کمترین تغییرات و افزایش قیمتی را ملاحظه کند.

فروشگاه اینترنتی لوله اتصالات حسین پور علاوه بر نمایندگی سوپرپایپ دارای نمایندگی آذین لوله سپاهان و دیگر محصولات پنج لایه یعنی نمایندگی نیوپایپ اصفهان است. جهت خرید اینترنتی لوله نیوپایپ, سوپرپایپ و آذین لوله با ما تماس بگیرید.

به طور کلی لیست قیمت لوله و اتصالات سوپرپایپ شامل قیمت کلیه محصولات از قبیل لوله اتصالات و تجهیزات جانبی لوله کشی سوپرپایپ بوده و شما میتوانید جهت خرید و برآورد هزینه مخارج لوله کشی با مشاهده و تخمین هزینه ها به نتایج مورد نظر خود برسید . جهت استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور لطفا لیست اقلام مورد نظر خود را به شماره 09123437371 ارسال کرده تا در اسرع وقت بهترین قیمت را با درج تخفیف های بالا دریافت نمایید.

لوله اتصالات اکثرا ساخت داخل بوده و فقط برخی از اتصالات سایز بالا ساخت کشور آلمان میباشد. همانطور که میدانید تولیدات داخلی نیز تحت لیسانس کشور آلمان و با همان شرایط انجام میشود. به دلیل هزینه های جانبی اقلام ساخت کشور آلمان قیمت بالاتری نسبت به نمونه های خارجی دارند.

قیمت لوله سوپرپایپ

قیمت لوله سوپرپایپ در مقایسه با لوله های فلزی بسیار پایین تر تمام میشود. تقریبا در یک رنج قیمتی با لوله های تک لایه قرار داشته و تنها قیمت اتصالات سوپرپایپ است که باعث میشود بین 20 تا 30 درصد هزینه تمام شده با لوله کشی پنج لایه نسبت به لوله های تک لایه افزایش پیدا کند. کیفیت لوله های سوپرپایپ با توجه به طول آنها بسیار بالات بوده و از لحاظ قیمتی واقعا ارزش به کارگیری دارند. در قیاس با سایر برندهای لوله پنج لایه نیز سوپرپایپ کمی گرانتر است اما به طور کلی یک سردو گردن از تمامی لوله اتصالات پنج لایه داخلی و حتی خارجی بالاتر قرار دارد,چرا که تکنولوژی شرکت سوپرپایپ اینترنشنال آلمانی و مطابق با استانداردهای یورو اروپا قرار دارد.

نمایندگی سوپرپایپ+لیست قیمت

قیمت اتصالات سوپرپایپ

شاید در چشم انداز نخست قیمت اتصالات سوپرپایپ در قیاس با دیگر مارکهای لوله پنج لایه داخلی بالاتر باشد , اما هنگامی که کیفیت و نوع اجرای لوله کشی سوپرپایپ در اولویت کار قرار دارد , قطعا به این نتیجه میرسیم که خرید از نمایندگی+لیست قیمت سوپرپایپ ارزان بوده , و اگر شما قصد دارید با با بهترین لوله موجود در کشور کار لوله کشی ساختمان خود را انجام دهید تنها انتخاب شما لوله اتصالات سوپرپایپ میباشد.

شرکت سوپرپایپ اینترنشنال

سـوپرپایپ اینترناشـنال تولید محصولاتی منحصر به فرد متفاوت برای صنعت تاسیسـات کشـور، نوآوری ددر تولیـد و کیفیـت منحصر بهفـرد محصولات را دلیل حضـور پایدار خـود از سـال 1376 تاکنون میدانـد و برای بهبـود همه جانبه شـاخص های فعالیت خـود کوشـش میکند.
تـداوم دریافـت گواهینامه ها و اسـتانداردهای معتبـر ملـی و بین المللی در یک سـالهای خیر نشـان میدهد که سـوپرپایپ مانند سـالهای ابتدایی همواره در راه حفـظ و ارتقـای کیفیت گام برداشـته و در ایـن راه عناوین و افتخارات ‌‌بزرگی را کسب اسـت؛ شرکتی متفاوت است.

محصولات نمایندگی سوپرپایپ

محصولات سوپرپایپ مشتمل لوله و اتصالات پنج لایه و تجهیزات گرمایش از کف , آب سرد و گرم ساختمان و پکیج و موتورخانه بوده و تقریبا غیر از قیمت لوله پلیکا همه چیز را در یک ساختمان تامین میکند.. آخرین محصول سوپرپایپ است که شامل لوله‌ اتصالات اصلاح شده  و خدمات متفاوت است. سیستم لوله‌کشی سوپرپایپ +2 حاصل آخرین دستاوردهای تکنولوژی امروز است که حاصل آن، یک لوله‌کشی راحت میباشد.

لوله اتصالات فاضلاب پوش فیت سوپردرین نیز از دیگر محصولات شرکت سوپرپایپ اینترنشنال میباشد.

کارخانه سوپرپایپ

شرکت سوپرپایپ در بدو تاسیست به عنوان اولین سازنده لوله‌های PEX-AL-PEX پنج‌لایه در منطقه خاورمیانه و ششمین شرکت در دنیا ، بر اساس زیرساخت کاملا فنی – مهندسی برای حضور مداوم در عرصه صنعت تاسیسات راه اندازی شده  است و از آن‌جا که مرغوبیت کالاهای ساخته شده اصولی ترین پارامتر برای تداوم  حضور در این عرصه است، با صرف انرژی و هزینه زیاد در این راه گام برداشته ‌است.
دریافت مجوزهای و تقدیرنامه و ایزوهای مختلف در کنار  سرتیفیکیت های معتبر داخلی و بین‌المللی برای سوپرپایپ از این جهت اهمیت دارد که نشانگر موفقیت شرکت در آزمون‌های نسبتا سخت  است که برای عبور از  آن‌ها، تولید محصول از مواد اولیه گرفته تا دانش فنی و تکنولوژی تولید، مورد ممیزی سخت‌گیرانه‌ای قرار می‌گیرد و گواهی‌نامه اتا یکی از مهم‌ترین آن‌هاست.
این گواهی‌نامه در حالی به سوپرپایپ تقدیم شد ,  که این شرکت اولین دریافت کننده غیراروپایی ‌آن است. بدین معنی که کیفیت لوله و اتصال تولید شده در کارخانه سوپرپایپ واقع در منطقه آزاد قشم، در کنار محصولات شرکت‌‌های اروپایی، مورد تایید 28 کشور عضو اتحادیه اروپا، قرار گرفته‌است. سوپرپایپ به این موفقیت مفتخر بوده  و آن را نقطه عطفی  در راه طولانی کیفیت می داند؛ راهی که ادامه دادن آن همت و تلاش زیادی می‌خواهد و کیفیتی که گسترش آن در صنعت ایران، تولید ملی را در بازارهای داخلی و جهانی پرآوازه خواهد کرد.