سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیرکار سیار کولر آبی شبانه روزی

تعمیرکار سیار کولر آبی شبانه روزی

اعزام سرویس کار و تعمیر کولر سیار کولر آبی شبانه روزی به سراسر تهران بدون تعطیلی.

لوله کشی, سیم کشی, ساخت پایه و نصب کولر آبی تهران , سرویس و راه اندازی کولر آبی, عیب یابی و تعمیر کولر آبی پردیس, تعمیر , تعویض و نصب موتور کولر آبی,پمپ آب کولر, پوشال, برزنت, تسمه, فولی, یاتاقان, فلکه و کلیه خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی پردیس. ساخت پایه و سایبان کولر آبی و نصب کولر در تراس و بالکن با حضور سرویس کار و تعمیرکار سیار کولر آبی 24 ساعته تهران.

تعمیرکار سیار کولر آبی شبانه روزی

تعمیرکار سیار کولر آبی شبانه روزی

یک سرویس کار و تعمیرکار سیار کولر آبی شبانه روزی بایستی علاوه بر مهارت و تجربه حوصله زیادی داشته باشد. از انجا که در هنگام سرویس و تعمیر کولر آبی شبانه روزی احتمالا نیاز به یک سری قطعات حداقلی مانند تسمه , مهره کولری, یاتاقان, شلنگ , شناور , فولی, زیرآب, شیر و فلکه و حتی پمپ آب کولر وجود دارد, یک سرویس کار  و تعمیرکار حرفه ای و سیار نبایستی برای تهیه این اقلام مجددا به خارج از ساختمان رجوع کند, چرا که کمبود وقت در شهرهای بزرگ و به خصوص در هنگام فصل تابستان موجب خستگی بیش از حد خود و مشتریان میشود. از این رو تهیه و همراه داشتن این لوازم هرچند سخت است اما ضروری به نظر رسیده و برای صرفه جویی در وقت و انرژی تعمیرکار سیار کولر آبی بسیار موثر است.

تعمیر کولر آبی شبانه روزی

در تعمیرات کولر آبی شبانه روزی معمولا پارگی تسمه , وجود مشکل در موتور یا پمپ کولر , نشتی از شلنگ , شیر یا کفی کولر و یا سرو صدای یاتاقان پدیدار میشوند. در ساعات شب و حتی  ساعت های روز تقریبا تمامی قطعات خراب کولر منجر به تعویض کردن آنها شده و راه حل تعمیرات لوازم کولر آبی شبانه روزی وجود ندارد.

گرفتگی مسیر پمپاژ و خیس کردن پوشال ها کولر در فصل تابستان که با گیرکردن پوشال و گل و لای در لوله ها ایجاد میشود را میتوان با بیرون کشیدن این خرده آشغالها رفع نمود اما بیشتر موارد خنک نبودن باد کولر مربوط به خرابی پمپ آب کولر است.

وجود بوی سوختگی از موتور کولر نیز معمولا مربوط به سوختن لاک دور سیم پیچ کولر است و راه حل آن تعمیر موتور کولر یا تعویض موتور کولر و جایگزین کردن یک موتور کولر نو است. البته در برخی مواقع ممکن است که سوختن و خراب شدن موتور بدون بو باشد. اما در ساعات شب امکان تعمیر موتور کولر وجود نداشته و روند تعمیر موتور کولر آبی یکی دو روز طول میکشد. در این مواقع یک تعمیرکار سیار کولر آبی شبانه روزی با رابطه ای که داشته و یا سرچ اینترنتی در گوگل با  عنوان لوازم کولر آبی شبانه روزی میتواند اقدام به خرید و نصب موتور کولر آبی کند.

پاره شدن برزنت و نشتی از آن موجب کاهش قدرت باد کولر میشود.  خاموش شدن یا روشن نشدن کولر اغلب به دلیل سوختن موتور کولر و بعضا به دلیل پاره شدن تسمه و یا افتادن پولی سر دینام کولر است. صدای ناهنجار کولر به دلیل خرابی یاتاقان کولر و یا شل بودن پایه موتور کولر است. در صورت نیاز به سرویس کار شبانه روزی کولر با ما تماس بگیرید.

نشتی از کولر و اطراف آن میتواند به دلایل سوراخ بودن کفی کولر, شکستگی زیرآب کولر , بسته نشدن کامل درب کولر , خراب مهره کولر سمت شناور ,پاره شدن شلنگ از جمله موارد نشتی آب از اطراف کولر است. 

مساله دیگری که یک حرفه ای تعمیرکار سیار کولر آبی شبانه روزی با آن ممکن است مواجه شود, پرتاب شدن آب همراه با باد به داخل اتاق است. این مساله بیشتر به خاطر ورود آب به پروانه کولر و پرتاب این آب به داخل اتاق است. 

بوی بد کولر آبی نیز اغلب به دلیل این است که کولر در مجاورت لوله های هواکش سرویس بهداشتی یا دودکش قرار داشته و یا ممکن است به دلیل فعالیت های آلوده کننده هوا در محدوده اطراف باشد که یک تعمیرکار سیار کولر آبی بایستی با بررسی اطراف مشکل را گوشزد کند.

سرویس کولر آبی شبانه روزی

 به طور کلی تعمیر و سرویس کولر آبی شبانه روزی کمی مشکل بوده و نیاز به نور کافی و همچنین لوازم مورد نیاز و کافی دارد. هرچند که در هنگام سرویس کولر آبی برخی موارد را میتوان پیش بینی کرد اما به طور کلی کار کمی سختی است. یک تعمیرکار سیار کولر آبی شبانه روزی بایستی غیر از لوازم قلق ها و ترفندهایی برای رفع و رجوع مشکلات به وجود آمده داشته باشد.

لوازم کولر آبی شبانه روزی

موتور کولر در سایزهای مختلف , پمپ آب کولر , سمه , مهره کولری, یاتاقان, شلنگ , شناور , فولی, زیرآب, شیر و فلکه از جمله وسایلی هستند که امکان تعویض و خرید آنها در ساعات شب و روزهای تعطیلی وجود دارد. برای تهیه لوازم کولر آبی شبانه روزی در تهران با این شماره تماس بگیرید. 09129242783 .

در صورت نیاز به سرویس کار و  تعمیرکار سیار کولر آبی شبانه روزی نیز با ما تماس حاصل فرمایید.