سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین برند لوله پوش فیت چه ویژگی هایی دارد ؟

بهترین برند لوله پوش فیت

در این نوشته به بررسی بهترین برند لوله پوش فیت میپردازیم. لوله کشی فاضلاب به دلیل اینکه بعد از ساخت بنا محدودیت هایی در اصلاح و تعمیرات احتمالی دارد, مهمترین بخش از لوله کشی و تاسیسات ساختمان محسوب شده و به همین دلیل بایستی هم در بحث اجرا و هم در بخش خرید متریال بهترین لوله های فاضلابی را تهیه و به کار برد. در ابتدا بایستی به طور خلاصه عرض کنیم که بهترین برند لوله پوش فیت پلی است, اما با توجه به قیمت لوله پوش فیت پلی ران ممکن است برخی از خریداران به سمت خرید از برندهای دیگر تردید داشته باشند که در ادامه به بررسی جزییات این مساله خواهیم پرداخت.

در بین انواع متریال لوله های فاضلابی یعنی لوله اتصالات پلیکا , لوله اتصالات پوش فیت , چدن , داکتیل چدن و پلی اتیلن لوله های پوش فیت چه از لحاظ فنی و چه از نظر طول عمر بهترین لوله های فاضلابی شناخته میشوند. وزن سبک , قیمت نسبتا مناسب , طول عمر بالا, مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالا, اجرای آسان و سریع و سهولت در حمل و نقل و به کارگیری از ویژگی های لوله اتصالات پوش فیت هستند.

لوله اتصالات پوش فیت پلی ران , پوش فیت نیوفلکس , سوپردرین , پلی تک , نیک بسپار از برندهای پوش فیت در ایران هستند که همگی جز برندهای داخلی بوده, و البته کیفیت خوبی هم دارند. لوله پوش فیت فیرات و برخی برندهای دیگر ترکیه ای و چینی هم به ندرت توسط بعضی از واردکنندگان وارد بازار شده اند که به دلیل قیمت بالا و کیفیت نه چندان قابل قبول فروش بالایی در داخل ندارند.

لیست قیمت لوله سیاه سپاهان

بهترین برند لوله پوش فیت

بهترین برند لوله پوش فیت چه ویژگی هایی دارد ؟

ما اینجا قصد تبلیغ برند خاصی نداشته و مسحور اسم و تبلیغات هیچ برندی هم نیستیم و به لحاظ تجربه خود و همکاران خود در 20 سال اخیر بایستی بهترین برند لوله پوش فیت را پوش فیت پلی ران بدانیم. استقامت خوب در برابر اسیدها و مواد شیمیایی, صیقلی بودن سطح داخلی پوش فیت, وزن سبک , سایلنت و بی صدا بودن, قیمت مناسب, اجرای آسان, حمل و نقل راحت, ضدحریق بودن و استفاده از ارینگ های با کیفیت بالا آلمانی از ویژگی های پوش فیت پلی ران است.

این مزایا بدین معنا نیست که بقیه برندها کیفیت بدی داشته باشند, اما به لحاظ تجربی و اینکه سابقه تولید پوش فیت پلی ران نسبت به مابقی پوش فیت بسیار بیشتر بوده و به نوعی لیدر لوله اتصالات پوش فیت در ایران محسوب بوده و با اینکه از لحاظ قیمت نسبت به دیگر برندها گران قیمت تر است,بیشترین میزان فروش را در کشور داشته و حتی صادرات زیادی به کشورهای همسایه و خاورمیانه دارد.

نکاتی که در هنگام خرید لوله پوش فیت فاضلابی بایستی دقت کنیم

قابلیت نصب آسان و ساپورت بندی از ویژگی های اولیه ای هستند که لوله اتصالات پوش فیت بایستی داشته باشند.

  • تنوع سایز لوله و اتصالات
  • کیفیت ارینگ پوش فیت
  • جنس مواد اولیه پوش فیت
  • فیت بودن لوله و اتصالات
  • میزان زبری سطح داخلی لوله اتصالات
  • انعطاف لوله اتصالات
  • مقاومت در برابر مواد شمیایی
  • استحکام در برابر تنش های فیزیکی
  • ضد حریق بودن یا کند سوز بودن پوش فیت
  • بی صدا یا سایلنت بودن پوش فیت

تنوع سایز در هر نوع لوله و اتصالاتی یک برگ برنده محسوب میشود. وجود لوله و اتصالات در سایزهای مختلف از نمره 40 تا سایز 200 از ویژگی های لوله اتصالات پوش فیت پلیران است. تنوع مدل و سایز اتصالات استاندارد از انواع زانو و سه راهی 87 درجه, 90 درجه , 45 درجه , 15 و 67 درجه و تبدیل و سراهی تبدیل های مختلف از جمله مواردی است که پوش فیت پلی ران را بهترین برند لوله پوش فیت در ایران است. 

کیفیت ارینگ نیز در پوش فیت بسیار مهم است. ارینگ های معمولی بعد از گذشت چند سال دچار پوسیدگی میشوند, اما شرکت پلی ران از ارینگ هایی استفاده میکند که ساخت کشور آلمان بوده و طول عمر آن بیشتر از 50 سال است. مقاومت در برابر اسید و باز و له شدگی و انعطاف بالا در طی زمان از ویژگی هایی ارینگ های پوش فیت پلی ران است که باعث میشود بهترین برند لوله پوش فیت را پلی را بدانیم.

برخی از شرکت های تولید کننده برای کاهش قیمت پوش فیت از مواد اولیه پلی اتیلن یا پی وی سی استفاده میکنند. اما شرکت پلی ران کلیه محصولات تولیدی خود را از نوعی پلی پروپیلن خاص درست میکند.

دقیق بودن سایز لوله و اتصالات و اصطلاحا فیت بودن آنها از ویژگی های لوله اتصالات پوشفیت پلیران است. سطح داخلی لوله های پوش فیت پلی ران صیقلی بوده و خروج فاضلاب را تسهیل میکند.

انعطاف و عدم شکنندگی نیز یک حسن برای لوله اتصالات پوش فیت در برابر فشارهای فیزیکی در زمان نشست ساختمان به حساب می آید. مقاومت در برابر حلال های اسیدی و قلیایی و PH نیز از ویژگی های پوش فیت پلیران است.

شاید کمابیش همه ویژگی ها را در بین پوش فیت های دیگر نیز یافت کنید اما سایلنت بودن و ضد حریق بودن را بایستی در پوش فیت پروتکت, سایلنت و به خصوص جنرال سایلنت پوش فیت پلی ران پیدا کنید. از این رو میتوان گفت که بهترین برند لوله پوش فیت پلی ران است.