سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی و برعکس 

در تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی مهم ترین مساله تفاوت در نحوه لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی ایرانی است که دارای یک شترگلویی است و این مساله باعث میشود که کار  نصب توالت فرنگی روی توالت ایرانی یک مقدار مساله ساز شود . 

یک روش دیگر هم تبدیل توالت فرنگی به ایرانی است که در ادامه به بررسی آن نیز خواهیم پرداخت . به طور کلی دو شیوه در تبدیل توالت ایرانی به فرنگی یا نصب توالت فرنگی روی توالت ایرانی وجود دارد . هزینه های این دو روش و مدت زمان و هزینه لوله کشی هر دو نیز تفاوتهایی دارند .

روش تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

نصب توالت فرنگی روی توالت ایرانی

روش اول نصب توالت فرنگی روی توالت ایرانی است که تخریب کمتری داشته و ارزان تر و سریع تر انجام میشود . در این روش به استفاده از یک لوله فاضلاب سایز 110 و یک سراهی قطر 10 به 6 یک انشعاب برای کفشور گرفته شده و با پوشاندن کاسه ایرانی بوسیله چیزی شبیه تخته گوشت یا سنگ و سرامیک توالت فرنگی روی ایرانی نصب میشود . به دلیل اینکه در این روش شترگلویی حذف نمیشود ممکن است احتمال گرفتگی وجود داشته باشد اما بخاطر راحتی کار و اینکه در 1 روز تمامی این عملیات انجام میشود و همچنین هزینه نسبتا پایین این کار طرفداران این روش بسیار هستند . البته هم گن نبودن قسمت تبدیل شده با دیگر قسمتهای کف سرویس بهداشتی که ظاهر کار را خیلی مرتب نشان نمیدهد را نیز میتوان در زمره معایب این روش تبدیل توالت ایرانی به فرنگی دانست . اما هزینه حدود حداکثر 900 هزار تومان یا 1 میلیون تومانی این شیوه موجب شده تا اکثر متقاضیان به خصوص کسانی که خانه اجاره ای دارند و برای استفاده موقت این کار را انجام میدهند این شیوه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی را انجام دهند .

به این روش شیوه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی بدون تخریب نیز گفته میشود .

تعویض توالت ایرانی به فرنگی

جمع کردن کل کف سرویس بهداشتی و توالت ایرانی یکی از این روشهاست. به علت از بین رفتن عایق قیرگونی و ایزوگام کف سرویس و کندن سرامیک کف این روش کمی هزینه بر و زمانبر است.

تعیین آکس دلخواه و چیدمان توالت فرنگی و کفشور سرویس از ویژگیهای این روش میباشد. باید توجه کنید که اصولی ترین روش تبدیل ایرانی به فرنگی همین روش است اما به علت شرایط اقتصادی و مستاجر بودن , وقت گیر بودن و همچنین آلودگی و مشکلات ناشی از تخریب کمی سخت تر از روشهای زیر میباشد. در هر 2 روش نحوه تعویض توالت ایرانی با فرنگی باید به شکلی باشد که در دستشویی یک کفشور وجود داشته باشد.

لوله فرنگی متصل به فاضلاب ساختمان دارای یک زانوی 90 درجه معمولا سایز 10 بوده که از عموما از کف سرویس بهداشتی و در برخی موارد از داخل دیوار به سرویس بیرون میزند . نحوه نصب توالت فرنگی به این شکل است که  اکس یا اندازه تمام شده  بدنه دیوار کاشی شده تا وسط لوله فاضلاب توالت فرنگی باید حداقل 25 سانتیمتر باشد.

قبل از خرید کاسه توالت فرنگی باید این فاصله را مد نظر قرار دهیم , تا در صورتی که این فاصله در سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمان به اندازه مناسب نباشد , باید توالت فرنگی متناسب  خریداری شود.

نحوه لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی

نحوه لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی تقریبا یک شیوه ساده است و هیچ اتصالی غیر از زانوی 90 درجه متصل به توالت فرنگی تا نقطه متصل شدن به لوله اصلی رایزر فاصلاب نبایستی وجود داشته باشد مگر اینکه محدودیت در ساختمان باعث شود که از تعداد کمی اتصالات 45 درجه استفاده کنیم . هزینه لوله کشی توالت فرنگی حدود 1میلیون تومان میشود .

هزینه نصب توالت ایرانی و فرنگی

هزینه نصب توالت ایرانی و فرنگی بستگی به کارهایی که انجام میشود دارد. تخریب و کنده  کاری و حمل نخاله یک سرویس بهداشتی کوچک هزینه تقریبا 1 میلیون تومانی دارد . اصلاح لوله کشی فرنگی یا ایرانی نیز با لوازم یک هزینه 700 تا 1 میلیون تومانی با احتساب لوله و اتصالات داشته و هزینه کف سازی , سیمان کاری و ایزوگام نیز تقریبا یک میلیون تومان دارد . نصب و هماهنگی کارگر و عایق کار نیز 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان که میشود جمعا 4 میلیون تومان هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی به برعکس . خود توالت فرنگی نیز جدا محاسبه میشود و در ضمن در باز سازیها بهتر است اینکار انجام شود چراکه خود قیمت لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی به تنهایی هزینه زیادی ندارد بلکه هزینه های آماده سازی آن و کارهای بنایی آن کمرشکن میشود .

تبدیل توالت فرنگی به ایرانی

احتمال دارد بسته به شرایط در یک ساختمان 2 یا 3 توالت فرنگی وجود داشته باشد و یا عده ای از مردم تمایل  داشته باشند که توالت فرنگی خود را به دستشویی ایرانی مبدل کنند . این کار بسیار مشکل بوده و نیاز به فضای کافی برای نصب شترگلویی در کف سرویس بهداشتی است و اگر امکان انجامش نباشد بایستی در پایین ترین قسمت لوله فاضلاب یک شترگلویی نصب شود و در نهایت ممکن است کف سرویس در قسمتی که کاسه توالت ایرانی وجود دارد یک سکوی کوچک با ارتفاع حدود 10 تا 20 سانتی متری اجرا شود . 

مشکلات تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

انتظار دارند که اکثر مردم یک خانه را درست کنند تا یکی از اینها فقط باشد

چیزی که من با کمی اسکی بازی می کنم با استفاده از برخی اطلاعات در مورد

ویدیو در مورد کار لیزر واقعاً مفید و بسیار مفید است

مشاغل تجاری

بنابراین آنچه که من در واقع انجام دادم این است که برای شروع آن تیر از آنجا بالا رفتم

وسط پرتو به لیزر و به این ترتیب اندازه گیری کردم و

این همانگونه بود که من می دانستم کجا می خواهم با تخلیه درست پایین این دیوار اینجا باشم

و این یک شب بود که برگشتم و فقط وان و دوش را نصب کردم

شیر آب من آنها را در خانه درست کردم و آنها را بیرون آوردم تا فقط آنها را نصب کنم

مکان قرار می گیرد و آنها قرار است برای سر دوش در شش پا تنظیم شوند

six six foot six اندازه گیری استاندارد روفین برای وان و شیر دوش است

و این اندازه گیری است که من مرکز را برای توالت به مرکز می برم

در طبقه بالا بنابراین یک بار مرکز را به جای اینکه در آنجا بنشینم نشان می دهم

انجام آن روی کاغذ تمام کاری که من باید انجام دهم این است که فقط اندازه گیری ها را از

خود را متناسب اما با کمی ترفند با استفاده از نوار اندازه گیری بنابراین من در حال حاضر

بدانید که اندازه گیری از مرکز به مرکز است

و من فقط نیاز به اندازه گیری از تناسب در مرکز اتصالات تا توپی دارم

و آن مقدار را بردارم و این اندازه گیری من از نوع

من باید برش بزنم تا در اینجا قرار بگیرم و آنچه که من انجام دادم در طبقه 23 و a مشخص شده است

یک چهارم اینچ و اکنون می خواهم اتصالات خود را بردارم و آنها را به مرکز تنظیم کنم

همانطور که می توانید در مرکز آن خط ببینید که در آنجا و

سه راهی بهداشتی به سنا در مرکز این اتصالات در حال حاضر همه من

باید انجام دهم اندازه گیری از هاب به هاب داخل به داخل بالا و آنجا است

اندازه گیری است

بیایید مانند عرق 17 15 و 16 تا 3/4 به نظر برسیم

نه شماره 17 17 و قبل از اینکه هر چیزی را در طبقه پایین من چسب بزنم من معمولاً بیشتر لوله کش ها هستم

می خواهیم فلنج توالت را به پایین زمین پیچ کنیم و می بینی

قطعاتی که من در آنجا قرار داده ام این قطعات هستند که می خواهند درست کنند

برای تخته حوله یا پشتی که قرار است به گونه ای روی زمین باشد

فلنج توالت را کمی بالا بیاورید تا بتوانید آن را در مواقع مناسب نگه دارید

پسر حوله می آید تنظیم شود خوب اکنون این قطعه ای است که من ساخته ام

در طبقه پایین بنابراین نیازی به بالا و پایین رفتن از نردبان نیست و این قرار است باشد

برای آن توالت و یک قطعه طولانی 2 اینچی که به دنبال آن هستید

دریچه ای که بیرون می رود و بالا می رود و از طریق سقف می گذرد ، بنابراین اکنون که من آن را دارم

در یک قطعه فقط می توانم آن را به سمت بالا بلغزانم و در محل کمد بچسبانم

آن را نگه دارید و قرار است تنظیم شود در حال حاضر دو سوراخ دریچه وجود دارد .

تبدیل دستشویی فرنگی به ایرانی

تخلیه توالت 3 اینچی خوب من به طبقه بالا آمده ام

مطمئن شوید که بررسی کرده ام تا ببینم چگونه به صف شده است و می توانید ببینید چقدر آسان است

آیا لازم نبود که آنجا روی نردبان بنشینم و سعی کنم همه چیز را با هم تکه تکه کنم

خوب من این قسمت را در ویدئو می گذارم تا فقط به شما ایده بدهم

آیا باید کار در یک خانه خاص مانند این یا هر چیز دیگری را بدانید؟

مثل این نگاه ، تمام مراحل ذکر شده باید بالا و پایین بروم ، بنابراین فقط منطقی است

سعی کنید همه چیز را در طبقه پایین تا جایی که می توانید جا دهید تا از دویدن خودداری کنید

بالا و پایین پله ها و این دقیقاً همان چیزی است که من در اینجا سعی می کنم انجام دهم

برش ها باعث می شوند که اتصالات من همه چیز را کنار هم قرار دهند و آن را در جایی که می روم بریزند

در بالای صفحه فقط برای بررسی هر از چند گاهی اما من مجبور نیستم مثل بالا و پایین بروم

خیلی زیاد چون من تا اینجا که می توانم انجام دهم

اکنون از آنجا که من خودم در حال کار بر روی این کار هستم ، همین الان و همین حالا

گاهی اوقات شما باید بداهه نوازی کنید بنابراین آنچه من انجام داده ام این است که البته من پیش ساخته

و سپس آن را در یک آویز قرار دادم تا تمام کاری که باید انجام دهم این است که به سراغ دیگری بروم

آویز آن را بلند کنید و در آن قرار دهید و کار تمام شده است و مثل همیشه گفتم

سطح اژدر را در جیب عقب خود نگه دارید زیرا ما هم اکنون به آن می رویم

و بعد که اغلب ما برای اطمینان از آن سطح نیاز خواهیم داشت

این لوله ماست که ما در آنجا و در آنجا حرکت صحیحی داریم

زمین دلخواه را به شکلی که می خواهیم آن را ادامه دهیم ، انجام دهیم

آنقدر از زمینی که ممکن است با خود فکر کنید بیشتر نیست

زیر و بم آن باعث نمی شود که از جریان زباله بهتر شود و

آب برای شستن چیزهایی که دقیقاً درست نیست زیرا اگر شما هم یکبار این کار را انجام دهید

بیشتر زمین ها در آنجا احتمال دارد که اگر نقطه ای وجود داشته باشد که واقعاً وجود داشته باشد

باید از بین برود و قرار نیست از بین برود زیرا شتاب حرکت

آب می رود تا از سمت راست عبور کند و در نهایت شما می توانید به نقطه ای دسترسی پیدا کنید

جایی که احتمالاً ایجاد شده و مسدود می شود بنابراین بهترین کار برای نگهداری است

فقط یک گام تدریجی کوچک و به این ترتیب آب کافی را در سیستم نگه می دارد

هر بقایایی یا هر آنچه که وجود دارد آن را خوب و مرطوب نگه می دارد

به طوری که وقتی گرگرفتگی از راه رسید و ما آن را بشوییم

و دوباره آن را در طول این فیلم ذکر می کنم که می بینید متوجه آن می شوید

آویزهای آن بالا من تعداد زیادی آویز ندارم و این فقط به این دلیل است که من هستم .