سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی لوله نیوپایپ با ارزان ترین قیمت و راحت ترین ارسال

خرید اینترنتی لوله نیوپایپ

جهت خرید اینترنتی لوله نیوپایپ به سایت فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور نمایندگی نیوپایپمراجعه کرده تا علاوه بر تخفیف درصدی از هدایایی مانند ارسال رایگان , لباس و کفش کار و سایر تجهیزات کار لوله کشی ساختمان بهرمند شوید.

جهت راحتی شما مشتریان گرامی به دلیل شیوع بیماری کرونا درکنار مراجعه حضوری در فروشگاه این تسهیلات در نظر گرفته شده است تا بهترین قیمت لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ را با خرید اینترنتی در دسترس داشته باشید . در کنار نیوپایپ برای خرید از نمایندگی لوله آذین نیز با ما تماس بگیرید.


خرید اینترنتی لوله نیوپایپ

نحوه خرید اینترنتی لوله نیوپایپ از نمایندگی 

شما به راحتی هرچه تمام تر میتوانید این کار را انجام دهید , ابتدا با مراجعه به سایت فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور و بررسی لیست قیمت نیوپایپ اجناس مراجعه نیاز خود را از طریق واتساپ به شماره موبایل 5518921-0912 ارسال کنید . در کنار ارسال تقاضای پیش فاکتور نموده و منتظر صدور پیش فاکتور تا حداکثر 1 ساعت کاری باشد و بعد از صدور فاکتور در صورت قبول کردن با پرداخت آنلاین یا کارت به کارت خرید خود را تکمیل کرده و با ارسال فیش واریزی و آدرس و زمان تخلیه بار منتظر هماهنگی و ارسال بار یا تحویل به محل مورد دلخواه شما در سراسر ایران باشید.

در صورت قابل توجه بودن حجم درخواستی میتوانید تقاضای ارسال بار از مبدا کارخانه دهید که به دلیل نزدیک به محل میتواند برای شما سریع تر ارسال شود .

از مزایای خرید شرکت نیوپایپ علاوه بر قیمت مناسب میتوان به کیفیت عالی این محصولات تولید داخل اشاره کرد و این مساله باعث شده است تا فروش محصولات لوله واتصالات شرکت نیوپایپ گیتی پسند اصفهان یک برند بی رقیب بوده و رتبه نخست فروش را داشته باشد.

قیمت لوله نیوپایپ

قیمت لوله نیوپایپ در کنار کیفیت آن یکی از ارزان قیمت ترین لوله های پنج لایه و حتی تک لایه است. از آنجا که محصولات پنج لایه نیوپایپ پرفروش ترین لوله اتصالات پنج لایه در ایران است, با این حال با توجه به شرایطی که شرکت آتی لوله سپاهان فراهم کرده , برای تداوم فروش بالا, قیمت لوله نیوپایپ و اتصالات آنرا در پایین ترین حد خود نگه داشته است.

شرکت نیوپایپ

شرکت نیوپایپ در سال 1375 توسط مرحوم آقای جنتی و آقای وعیدی تحت عنوان شرکت آتی لوله سپاهان از زیرمجموعه های شرکت معظم گیتی پسند اصفهان در نزدیکی مورچه خورت اصفهان پایه گذاری شد. این شرکت به صورت مستمر با کنترل کیفیت و آزمایشگاهی مدرن توانسته است با تولیدات در حجم زیاد و با استمرار در تولید و اصلاحات مورد نیاز و همچنین با تضمین هایی همچون بیمه کردن عملیات اجرایی به قله تولید لوله و اتصالات پنج لایه برسد.

لیست قیمت نیوپایپ

محصولات لوله و اتصالات نیوپایپ تحت یک لیست واحد و با کدبندی منحصر به فرد هر محصول با سایز مشخص در کنار قیمت هر محصول به صورت دوره ای تهیه و منتشر میشود . یکی از مزایای خرید اینترنتی لوله نیوپایپ از نمایندگی لوله و اتصالات جسین پور ارایه درصد تخفیف طبق لیست قیمت نیوپایپ میباشد . اصالت کالا و کاهش هزینه هایی مانند رفت و آمد و حمل بار از مزایای خرید از این فروشگاه میباشد.

مشخصات لوله اتصالات نیوپایپ

با توجه به مخارج بالای ساخت و نگهداری ساختمان های مدرن ، پیش بینی  جهت بالا بردن برای راندمان و طول عمر ساختمان ها امری ضروی به نظر می رسد. یکـی از مـهمترین عوامل برای افزایش طـول عمر سـاختمان، سـیستم تاسیسات و لوله کشی آن است.هــمزمان با پیـشرفتـهای اخـیر و

کـاربرد فناوری های نوین در صـنعت ساخـتمان، لوله های بکار رفته در ساختمان را نیز منقلب و متفاوت کرده است. این تحول با عرضه لوله های تلفیقی پنج لایه PEX-b-Al-PEX-b با طـول عمر بیش از نیم قرن و با دمـای کاربری حـداکثر90درجه سانتیگراد معرفی شده است. خوردگی و رسوب گیری در لوله های فلزی و انبساط حرارتی زیـاد، عـدم تحمل دمـا و فشار بالا و نفـوذ پذیری اکـسـیژن در لوله های پلیمری، هر ساله خسـارت و هـزینه های مستقیـم و غـیر مستقـیم فـراوانی را بر سـاختمان ها تحمیل می نمایند. تکـنولوژی جدید، با ترکیب فلز و پلیمر، علاوه بر بهره گیری از مزایای لوله های فلزی و پلیمری،معایب این لوله ها و مشکلات ناشی از کارکرد مطلوب آنها را رفع کرده است. 

ویژگیهای لوله نیوپایپ

  1. تحمل حرارت تا حداکثر 90
  2. عدم نفوذ اکسیژن به داخل لوله و جلوگیری از لجن زدگی و تغییر رنگ آب
  3. مقاوم در برابر بسیاری از مواد شیمیایی ( اسیدها ، بازها و ...)
  4. ضریب انبساط طولی بسیار ناچیز (در حد فلز)
  5. مقاومت عالی در برابر فشار به علت وجود آلومینیوم و جوش طولی آن
  6. افت فشار بسیار ناچیز به دلیل هموار بودن سطح داخل لوله
  7. نصب سریع، آسان و بدون ضایعات
  8. به راحتی خم می شود و شکل می پذیرد
  9. در لوله کشی توکار مطمئن و در نصب روکار زیباست
  10. زنگ نمی زند، رسوب نمی گیرد و هرگز نمی پوسد
  11. نصب آسان و مطمئن اتصالات

استفاده در لوله کشی آب سرد و گرم , لوله کشی پکیج شوفاژ گرمایشی و رادیاتور و کاهش هزینه اجرای سیستم گرمایش از کف از کاربردهای اصلی لوله و اتصالات نیوپایپ بوده که البته در کنار این تولیدات تجهیزات مربوط به اجرای لوله کشی مانند دستگاه پرس لوله و جعبه ابزارالات نیز میباشند.