سرویس کار و تعمیرکار پکیج ستارخان

سرویس کار و تعمیرکار پکیج ستارخان

اعزام فوری سرویس کار و تعمیرکار پکیج ستارخان , باقرخان, خسرو , تهران ویلا, دریان نو , شادمان و محدوده اطراف شبانه روزی

نصب, لوله کشی , راه اندازی , سرویس , عیب یابی و تعمیر پکیج ستارخان 24 ساعته, رسوب زدایی مبدل پکیج, نصب رادیاتور , رفع نشتی رادیاتور و شیر شوفاژ, رفع نشتی و آبریزی پکیج شوفاژ دیواری, عیب یابی تخصصی دستگاه و  سیستم لوله کشی پکیج, تعویض کلیه قطعات و برد پکیج با حضور بدون تعطیلی و 24 ساعته سرویس کار و تعمیرکار پکیج ستارخان شبانه روزی

سرویس کار و تعمیرکار پکیج ستارخان

سرویس کار و تعمیرکار پکیج ستارخان شبانه روزی

معمولا سرویس کار و تعمیرکار پکیج ستارخان بایستی یک سری قطعات مصرفی برندهای معروف مانند ایران رادیاتور و بوتان را به همراه داشته باشید که به همین دلیل ما با پیش بینی خرابی های احتمالی لوازم یدکی مانند شلنگ پکیج , فلومتر و فلوسوییچ, منبع انبساط, NTC , شیر سه راهی موتوری, شیر پرکن, شیر اطمینان, صافی, مبدل و... را از قبل تهیه کرده و با حدس های احتمالی میتوانیم در طول 24 ساعت پکیج را روشن تحویل دهیم. اما در برخی موارد خرابی ها و تعمیر پکیج دیواری مانند خرابی برد و قطعات کمیاب و کم مصرف به سختی بتوان در طول ساعات شب کاری برای پکیج کار که البته باز هم بایستی پکیج بررسی و عیب یابی شود.

سرویس پکیج دیواری ستارخان

پکیج یک دستگاه گرمایشی است که در کنار تامین آب گرم مصرفی در تمام طول سال, در فصول سرد سال و وضعیت زمستانی رادیاتور شوفاژ و دیگر پخش کننده های گرمایشی را گرم کرده و به این شیوه باعث گرمایش محیط میشود. با توجه به جریان آب و شعله ای که همواره در پکیج روشن است, املاح موجود در آب رسوب کرده و در قطعات مختلف پکیج در مسیر عبور, مانند مبدل و لوله ها ته نشین کرده و این مساله به مرور سبب کاهش راندمان پکیج میشود. از این رو یک سرویس کار و تعمیرکار پکیج ستارخان برای تعمیر و سرویس پکیج دیواری بایستی ابتدا بررسی کند که پکیج چه مدت است که اسیدشویی و رسوب زدایی نشده است. عموما پکیج هر 2 تا 3 سال یکبار بایستی یک سرویس کلی و اساسی شده و حداقل در ابتدای فصل سرما نیز یک سرویس و بررسی اولیه شود.

سرویس اولیه مواردی چون خرابی قطعات مختلف, نشتی ها و جرم گرفتگی مدار گرمایشی و مبدل را بررسی کرده و به دلیل اینکه عملکرد قطعات مختلف پکیج به یکدیگر مرتبط هسند , بایستی با کوچکترین خرابی هر قطعه ای, لوازم خراب عوض شده ویا نسبت به تعمیرات پکیج اقدام شود.

تعمیر پکیج شوفاژ ستارخان

خرابی های پکیج موارد متعددی داشته و برخی از موارد از کارافتادن و خاموش شدن پکیج شاید به نشتی های مدار گرمایش مانند نشتی رادیاتور, چکه از شیر رادیاتور و یا ترکیدگی لوله ربط داشته باشد. به طور کلی خاموش شدن پکیج, گرم نشدن رادیاتور, سرد شدن آب مصرفی, نشتی از پکیج و سر و صدای ناهنجار پکیج از خرابی های عمده پکیج هستند و یک سرویس کار و تعمیرکار پکیج ستارخان بایستی این موارد را در نظر داشته باشد.

به غیر از جرم گرفتگی پکیج, ته نشین شدن رسوبات در مدار گرمایش و رادیاتور نیز باعث میشود که بهروری گرمایش کم شده و به پکیج آسیب بزند, به همین دلیل بهتر است هر چند سال یکبار مدار گرمایش و رادیاتورها شستشو داده شوند. شستشوی رادیاتور شوفاژ با بازکردن رادیاتور و تمیز کردن آن با آب گرم و ضربات خفیف انجام شده و مدار گرمایشی را نیز میتوان با فشار آب مصرفی و جریان پرفشار آن با وصل کردن به خروجی و ورودی مدار انجام شود.

رسوب گرفتگی مبدل و لوله های پکیج باعث سر و صدای پکیج شده و پارگی شلنگ های پکیج نیز موجب خروج آب از پکیج و احتمالا  خاموش شدن پکیج میشود. 

افت فشار آب و گاز تاثیر مسقیمی بر روی عملکرد پکیج داشته و ممکن است باعث خاموش شدن پکیج شوفاژ دیواری شوند. سایز لوله گاز پکیج بایستی حداقل 3/4 اینچ باشدو فشار آب ورودی به پکیج نیز بایستی حداقل 2 بار باشد. افت فشار آب باعث میشود که فشار مدار پکیج کاهش پیدا کرده و پکیج به شکل اتوماتیک خاموش شود.

در صورت نیاز به سرویس کار و تعمیرکار پکیج ستارخان با ما تماس بگیرید.