سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرویس کولر آبی سعادت آباد

سرویس کولر آبی سعادت آباد

خدمات نصب, عیب یابی, تعمیر و سرویس کولر آبی سعادت آباد 24 ساعته و بدون تعطیلی.

نصب, لوله کشی, سیم کشی و راه اندازی کولر آبی و سلولزی, شستشو, روغن کاری و سرویس کولر آبی, عیب یابی و رفع عیب کولر آبی و قطعات, نصب , تعویض و تعمیر موتور کولر آبی, تعویض پمپ آب کولر, برزنت و شناور کولر, کلید برق کولر, تسمه و پولی کولر, تعویض یاتاقان کولر, رفع سر و صدای کولر, تعمیر و تعویض کفی کولر و کلیه خدمات سرویس و تعمیر کولر ابی سعادت آباد شبانه روزی.

کولر از جمله تجهیزات ضروری و مورد نیاز در هر خانه ای می باشد که در فصل تابستان هوای منزل را متعادل و بسیار خنک می سازد. پس در هر منزلی که روید کولر  را مشاهده خواهید کرد. البته بعضی از افراد دارای کولر گازی هستند و عده ای نیز برای منزل خود کولر ابی تهیه می نمایند. اما ان چیزی که مهم است این است که عملکرد هر دو کولر گازی و ابی یکسان بوده و کارشان خنک سازی هوا در فصول گرم سال می باشد. در این قسمت می خواهیم خدمات مختلفی را که در زمینه تعمیر انواع کولرهای ابی انجام می شود را برایتان توضیح دهیم. همچنین راهنمایی های لازم را به شما ارائه نماییم تا هر زمانی که دچار مشکل شدید بدانید که برای رفع ان مشکل باید چه کنید. تعمیر و سرویس کولر از جمله خدماتی می باشد که در هر زمانی به ان نیاز پیدا خواهید کرد پس بهتر است تا راجع به این خدمات و مجموعه هایی که خدمات مختلف را در این زمینه به شما ارائه خواهند کرد اطلاعاتی در اختیار شما قرار بگیرد. تا در زمانی که با مشکلی مواجه شدید سریع و هوشمندانه بتوانید عملیات لازم را انجام داده و در کوتاهترین زمان ممکن اسیب و خرابی موجود در سیستم کولر را حل نمایید. اصلا نگران نباشید زیرا در صورتی که کولر شما به هر دلیلی خراب شود و نیاز با تعمیر و سرویس کاری داشته باشید تعمیر و سرویس کولر سعادت اباد خدمات مورد نیاز را در اسرع وقت به شما ارائه خواهد کرد. فقط کافی است که بلافاصله بعد از اینکه مشکل را شناسایی کردید و متوجه شدید که سیستم کولر ابی شما به درستی کار نمی کند یا کلا قطع شده است باید با مجموعه  تعمیر و سرویس کولر سعادت اباد تماس بگیرید تا این مجموعه سرویسکاران خود را که در زمینه تعمیرات کولر ابی دارای تخصص هستند را به محل شما اعزام نماید.

سرویس کولر آبی سعادت آباد

نحوه سرویس کولر آبی سعادت آباد

سرویس کولر سعادت آباد از ابتدای فصل بهار و در طول فصل تابستان بسته به منطقه و نیاز ساکنین انجام میشود. سرویس کولر آبی علاوه بر کمک به بهبود کیفیت باد کولر موجب افزایش عمر و راندمان کولر آبی و قطعات آن میشود. سرویس کولر آبی شامل تمیزکاری , روغن کاری و رفع عیوب احتمالی میشود. تعمیر و سرویس کولر آبی غرب تهران معمولا بین اوایل تا اواخر اردیبهشت ماه انجام میشود. البته طبع افراد , کاربری محیط و دیگر فاکتورها نیز در زمان دقیق سرویس و راه اندازی کول موثر هستند. اما به طور معمول سرویس و تعمیر کولر آبی شرق تهران در میانه اردیبهشت و بهتر است در ساعات خنک روز انجام شود.

کف کولر آبی بعد از یک سال مطمینا از لجن و گرد و خاک پر شده و نظافت کف کولر از اصول سرویس کولر آبی محسوب میشود. برای این کار لازم است که زیراب کولر باز شده و با یک شلنگ کف کولر را کاملا تمیز کنیم. در صورتیکه که قسمتی از کف کولر مشکوک به سوراخ شدن است بهتر است با قیر مایع و یا اسپری قیر کفی کولر ترمیم شود. قسمت های دیگر کولر که قابل شستشو با آب نیز بهتر است با یک دستمال نمور تمیز شوند.

بعد از تمیز کردن کولر به سراغ روغن کاری یاتاقان کولر خواهیم رفت و با بررسی قسمت های دیگر مانند تسمه و برزنت و شناور در صورت مشاهده خرابی نسبت به تعمیرات آنها عمل میکنیم.

بعد از پایان عملیات سرویس کولر با روشن کردن کولر , طرز عملکرد کولر را مشاهده کرد و در صورت نشتی آب و یا سر و صدا و ایرادات دیگر نسبت به رفع انها اقدام میکنیم. درصورت نیاز به بخش بعدی یعنی تعمیر کولر آبی میرویم.

تعمیرت کولر آبی سعادت آباد

برای تعمیر کولر آبی بایستی عیب یابی در دستور کار قرار بگیرد. البته برخی از خرابی های کولر علت واضح و مشخصی داشته و بدون داشتن تخصص نیز میتوان این اشکالات را تشخیص داد. نشتی آب از شلنگ , شیر و کفی کولر از عیوبی است که کاملا دلیل معینی دارند. اما برخی از کمبودهای کولر مانند قدرت کم کولر, خنک نبودن کولر , بوی بد کولر و سر و صدای آن ممکن است نیاز به کمی بررسی و البته تجربه کافی در تشخیص علت دقیق داشته باشد.

قدرت کم کولر احتمالا عللی شامل خرابی و نقص در موتور کولر, پاره شدن برزنت کولر, رگلاژ نبودن تسمه کولر و عدم مکش مناسب هوا در کولر باشد. رفع عیب موتور کولر آبی, ترمیم یا تعویض برزنت کولر و رگلاژ نمودن تسمه کولر از جمله موارد تعمیر کولر آبی سعادت آباد است.

خنک نبودن باد کولر نیز به دلیل این است که پوشال های کولر به اندازه کافی خیس نشده یا اصلا آبی به آنها نمیرسد. این مشکل نیز به دلایلی همچون خراب شدن پمپ آب کولر, سوراخ بودن و نشتی از کفی کولر, بسته یا خراب بودن شیر, شلنگ یا شناور کولر است. البته در برخی مواقع مسدود شدن لوله و شلنگ های آبرسانی کولر نیز میتواند مانع از رساندن آب به ناودانی آبریز کولر و در نتیجه خیس نشدن کولر ها شود.

کار نصب کلید برق کولر و سیم کشی کولر آبی نیز یک مقدار تخصصی تر بوده و نیاز به تجربه در عیب یابی و نصب لوازم برقی کولر دارد. در صورت نیاز به تعمیرکار سیار کولر آبی شبانه روزی در سعادت آباد با ما تماس بگیرید.