سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی سرویس و تعمیرات پکیج سعادت آباد شبانه روزی

نمایندگی سرویس و تعمیرات پکیج سعادت آباد شبانه روزی

برای تماس با نمایندگی سرویس و تعمیرات پکیج سعادت آباد شبانه روزی با شماره تلفن: 09129352189-22537778 تماس بگیرید. ارایه خدمات بدون تعطیلی و 24 ساعته در محدوده سعادت آباد تهران, میدان کاج , میدان یا چهار راه سرو, صرافها, 24 متری فرهنگ, خیابان مدیریت, بلوار دریا, فرحزادی, بوستان, کتاب, شهرداری, کوهستان, بهرود, بوعلی, مخابرات, پارک پرواز, شهرک کوی فراز, بام تهران و محدوده اطراف.

نصب , لوله کشی , راه اندازی پکیج ایران رادیاتور, بوتان, گلدیران, لورچ, ایساتیس, آریستون, ال جی, بوش, استانبول, وایلانت, ایمرگاس,فرولی خود را به نمایندگی سرویس و تعمیرات پکیج سعادت آباد شبانه روزی بسپارید.

در صورت نیاز با خدمات تعمیر شبانه روزی و سرویس پکیج سعادت آباد با ما تماس بگیرید.

پکیج یا سیستم گرمایشی کوچک و کم مصرف است که 2 هدف گرم کردن رادیاتورها و تولید آب گرم برای استحمام و شسشو کارکرد اصلی پکیج است. سوخت اصلی پکیج گاز شهری و بعضا گاز کپسولی است. البته پکیج برای مدیریت روشن شدن پمپ خود و خودکار قطعات و عملکرد خود نیاز به برق نیز دارد. یک آب ورودی سرد , یک دودکش و یک لوله گاز سایز 2/5 برای روشن شدن شعله و یک لوله خروجی آب گرم مصرفی, و یک جفت لوله رفت و برگشت شوفاژ از لوله های اصلی پکیج هستند.

سرویس کولر آبی سعادت آباد

نمایندگی سرویس و تعمیرات پکیج سعادت آباد

خدمات نمایندگی سرویس و تعمیرات پکیج سعادت آباد شبانه روزی

نصب و لوله کشی پکیج دیواری, عیب یابی و رفع عیب لوله کشی و رفع نشتی رادیاتور, نصب رادیاتور و هواگیری شوفاژ, راه اندازی اولیه و تغییر فصل پکیج, عیب یابی و رفع عیب قطعات و تعویض قطعات پکیج, شستشو و رسوب زدایی پکیج , اسید شویی مبدل پکیج , عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری, جابجایی پکیج از خدمات ما در نمایندگی سرویس و تعمیرات پکیج سعادت آباد است.

سرویس و خدمات پکیج به دو شکل کلی صورت  میگیرد. بعضی از تعمیرات شامل عیب یابی و تعویض قطعات بوده و برخی از آنها شامل یک تعمیر و سرویس اساسی میشود.

سرویس پکیج دیواری شامل رسوب زدایی و اسید شویی پکیج, بررسی دودکش, ورودی آب, خروجی آب گرم وشیرآلات مربوطه, رسوب زدایی رادیاتور و مدار گرمایش, چک کردن شلنگ گاز و بررسی قطعات مختلفی مانند منبع انبساط پکیج, شیر اطمینان پکیج, شیر پرکن و عدم نشتی از پکیج میشود. این سرویس کامل حداقل 2 تا 3 سال خیال شما را بابت خرابی پکیج راحت میکند. البته به شکل استثنایی ممکن است در این فاصله نیاز به تعویض قطعات احتمالی نیز باشیم.

آب دارای املاح مختلفی است که با گرم شدن این املاح به شکل یونهای مختلفی آزاد شده و در مبدل مسی پکیج و دیگر قطعات رسوب کرده و به شکل جرم گرفتگی در خواهد آمد. این جرم گرفتگی مانع از تبادل گرمایشی و حتی عبور آب شده و به مرور باعث افزایش کارکرد پکیج و فشار به قطعات مختلف پکیج میشود. یک پکیج سرویس نشده دو برابر یک پکیج سرویس شده زور میزند تا آب گرم مصرفی را گرم کرده  و رادیاتورها را گرم داغ کند.به همین دلیل مصرف برق و گاز افزایش یافته و به دلیل اینکه مصرف کننده بایستی کمی صبر کند تا آب گرم شود, میزان مصرف آب را نیز افزایش میدهد.

به همین دلیل سرویس رسوب زدایی پکیج نه یک گزینه که یک الزام است که هر چند سال یکبار بایستی توسط سرویس کارهای مجرب انجام شود. شاید این سرویس کمی تاخیر داشته باشد اما بر گردن شما قرار داشته و هر چه زودتر انجام دهید از هزینه های شما میکاهد. عدم سرویس پکیج ممکن است باعث سوراخ شدن مبدل, خرابی قطعات مختلفی همچون برد کنترل و منبع انبساط پکیج شود.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور سعادت آباد

انجام عیب یابی و  تعمیر پکیج شوفاژ دیواری شبانه روزی سعادت آباد با ایران رادیاتور نسبتا راحت تر نسبت به بقیه برندهای موجود در بازار انجام میشود. از آنجا که اکثر قطعات پکیج ایران رادیاتور شبیه یکدیگر بوده و خطاها و عملکرد آنها شبیه همدیگر است, حدس زدن نوع خرابی و دسترسی به لوازم یدکی برای تعمیرات شبانه روزی پکیج ایران رادیاتور سهل تر است.

نمایندگی پکیج بوتان سعادت آباد

بوتان نیز یک مارک دیرینه پکیج و پرتعداد بوده که برخی قطعات آن شبیه ایران رادیاتور بوده و باز هم به دلیل تعدد پکیج های تعمیر پکیج شبانه روزی تهران بوتان راحت است. به طور کلی ساختار تعمیرات کلیه پکیج های ایرانی و خارجی یکسان بوده و معمولا مدل و شکل و سایز قطعات برندهای مختلف هستند که مانع از نصب آنها روی یکدیگر میشود.

عیب یابی پکیج سعادت آباد

اما پیش از دست زدن به سرویس و تعمیر پکیج ابتدا بایستی که عبوب پکیج دیواری مشخص شود و سپس اقدام به تعویض قطعات یا حتی اسیدشویی کنیم . نوع خرابی و علایم میدانی در تشخیص عیب پکیج بسیار مهم بوده و در بسیاری از پکیج های دیواری از یک فرمول مشترک استفاده میشود اما ممکن است در برخی برندهای پکیج شوفاژ دیواری متفاوت باشند.

احتمال دارد در برخی موارد خرابی یک تعمیر و سرویس کوچک باعث بهبود در مصرف گاز و افزایش راندمان پکیج شوفاژ دیواری شود. در ادامه به تعدادی از عیوب احتمالی پکیجهای دیواری اشاره ای کوتاه میشود.

برخی از خرابی های پکیج ممکن است علل متفاوتی داشته باشند که بایستی تک تک مورد بررسی شده تا دقیقا ایراد مورد نظر رفع شود.

در صورتی که ارتفاع و اندازه آتش دستگاه پکیج زیاد است ,شیر برقی گاز را تنظیم کنیم.

استارت همراه با صدای منفجر شدن پکیج دیواری : برخی اوقات پکیج شوفاژ انفجاری در هنگام روشن شدن و شروع به کار صدای زیادی دارد. ممکن است که حداکثر فشار گاز شیربرقی گاز دستگاه پکیج و یا اندازه الکترود جرقه زن تا سطح مشعل برنر کافی نباشد و یا مشکل از خرابی الکترود جرقه و سیم مربوطه یا خرابی ترانس جرقه و یا برد کنترل پکیج دیواری بوده یا مشکل از انسداد دودکش و استفاده از تبدیل یا فلنج دود نامناسب باشد.

دلیل سرد بودن آب مصرفی پکیج شوفاژ

یکی از دلایل احتمالی که شیر بای پس آب به دلیل ورود رسوب و شن در حالت نیمه باز مانده و آب گرم وارد شده به مبدل آبگرم مصرفی بای پس می شود که در این صورت ممکن است گرم نمودن آبگرم مصرفی در مبدل وجود نداشته باشد و آب گرم مصرفی سرد می شود.

 

از دلایل دیگر میتواند به وجود رسوب در مبدل پکیج اشاره کرد که هر از چند سال اتفاق میفتد.

علت سرد بودن رادیاتور شوفاژ

از کار افتادن پمپ پکیج, رسوب گرفتگی در مدار گرمایش و رادیاتورها, وجود هوا در مدار شوفاژ و نقص در لوله کشی میتواند یکی از دلایل گرم نشدن رادیاتورها یا سرد شدن مجدد آنها باشد.

جهت درخواست سرویس کار و تعمیرکار پکیج با نمایندگی سرویس و تعمیرات پکیج سعادت آباد به صورت شبانه روزی تماس بگیرید.