سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در خرید فوم شانه تخمه مرغی گرمایش از کف چه مواردی مهم است

خرید فوم شانه تخمه مرغی گرمایش از کف

به دلیل کیفیت مناسب و سهولت اجرا خرید فوم شانه تخمه مرغی گرمایش از کف برای اجرای این سیستم گرمایشی در سال های خیر بسیار رایج شده است. در سال های دورتر برای اجرای سیستم گرمایش از کف از مش و فوم استفاده میشد که به دلیل گران قیمت بودن و سختی در اجرا در حال حاضر منسوخ شده و برای عایق بندی سیتسم گرمایش از کف بیشتر از یونولیت شانه تخم مرغی و یا فوم های رولی استفاده میشود. فوم های رولی نیز مشکلاتی نظیر چسباندن به کف و نصب لوله روی آنها و چیدمان لوله داشته و استفاده از فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف میتواند علاوه بر ویژگی های فوق باعث توزیع حرارتی بهتر برای اجرای گرمایش از کف شود.

خرید فوم شانه تخمه مرغی گرمایش از کف

برای خرید فوم شانه تخمه مرغی گرمایش از کف چه مواردی را در نظر بگیریم؟

یونولیت های شانه تخم مرغی نیز از جمله سبک ترین و به صرفه ترین عایق های گرمایش از کف است که در کنار این خصوصیت مرتب سازی لوله ها و عدم نیاز به بست ریلی و خاردار نیز از محاسن به کارگیری فوم شانه تخم مرغی است. اما برای خرید فوم شانه تخم مرغی بایستی موارد و نکاتی را مدنظر قرار دهید, که در ادامه به تک تک آنها میپردازیم.

قیمت فوم شانه تخمه مرغی گرمایش کف

بدیهی است, قیمت فوم شانه تخمه مرغی گرمایش کف در کنار کیفیت آن یکی از مهمترین پارامترها برای خرید آن است. قیمت این یونولیت ها تابع موارد دیگری چون وزن, دانسیته , ضخامت و ابعاد فوم شانه تخم مرغی میباشد.  در حال حاصر یعنی زمستان 1402 قیمت هر برگ فوم بین 75 تا 95 هزار تومان است.

ابعاد فوم شانه تخم مرغی گرمایش کف

 بسته به خط تولید و طراحی که کارخانه سازنده استفاده میکند, ابعاد فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف مختلف هستند. این فوم ها در ورقه های با اندازه های 70*50 , 65*105و 62*122 و ابعاد دیگر تولید میشوند که رایج ترین آنها اندازه 65,105 است. 


ضخامت فوم شانه تخمه مرغی گرمایش کف

ضخامت های زیادی از این فوم ها تولید میشود, اما ضخامت 43 و 50 میلیمتر متداول ترین مدل خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف است. این فوم ها از ضخامت 25 میلیمتر نیز تولید میشوند, اما رند استفاده آنها در ضخامت 4 تا5 سانتیمتر است. 


دانسیته فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف

دانسیته فوم یعنی میزان فشردگی ذرات فوم که در نهایت و وزن آنرا مشخص میکند.هرچقدر وزن یونولیت بالاتر برود, استحکام فیزیکی بهتری پیدا میکند اما روی  خصوصیات عایق بندی تاثیر چندانی نمیگذارد, اما این مساله از آنجا اهمیت دارد که فوم شانه تخم مرغی با چگالی کم به مرور دچار افت و نازک شدگی میشوند و این مساله در نهایت موجب لق شدن کفپوش محیط میشود. فوم های شانه تخمه مرغی در چگالی 20,25,30,35, و 40 تولید میشوند. 


فوم شانه تخم مرغی روکش دار

برخی از تولیدکنندگان فوم شانه تخم مرغی برای افزایش کیفیت , فوم ها را با استفاده از روش های مختلفی پوشش میدهند. با این وجود این کار تاثیر شگرفی بر کیفیت آنها گذاشته و تقریبا مانند انواع فوم ساده عمل میکنند. 

محل تحویل و انبار

از آنجا که فوم های شانه تخمه مرغی گرمایش از کف حجم زیادی دارند, بایستی در هنگام خرید فوم شانه تخمه مرغی گرمایش از کف به کرایه حمل و مبدا بارگیری نیز دقت کنید.

فوم شونه تخم مرغی گرمایش از کف

فوم شونه تخم مرغی گرمایش از کف یا یونولیت گرمایش از کف به صورت ساده یا بدون روکش و روکش دار تولید و عرضه میشوند. انواع فوم های شانه تخم مرغی روکش دار کیفیت عایق بندی بهتری داشته و با دو نوع روکش فویل آلومینیومی و الاستومری پوشش داده میشوند. البته انواع ساده فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف با چگالی و دانسیته بالا کیفیت بسیار خوبی داشته و بخش مهمی از هزینه اجرای سیستم گرمایش از کف محسوب میشوند.

با استفاده از فوم شانه تخم مرغی گرمایش کف، می‌توان ناخواسته‌های صوتی را جذب کرده، پرت حرارتی را کم کرده داده و کیفیت عایق بندی را بهبود بخشید. این روش در فضاهای مختلفی مانند اماکن مسکونی، سینماها، محیط های صنعتی و سایر محیط‌هایی که نیاز به کاهش پرت حرارتی و بهبود حرارتی دارند، استفاده می‌شود.

فوم شانه تخم مرغی نوعی فوم است که برای کاربردهای حرارتی دیواره ها و به خصوص از کف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فوم‌ها به شکل یک فوم سبک و حباب‌دار تشکیل می‌شوند. آنها عمدتاً برای کاهش انتقال گرما در فضاهای داخلی، اماکن مسکونی, اداری و تجاری نیاز به کاهش انتقال صدا دارند، استفاده می‌شوند. این فوم‌ها عمدتاً به عنوان عایق حرارتی عمل می‌کنند و می‌توانند بهبود گرمایش و کاهش مصرف سوخت را در اماکن بزرگتر و باز همچون سالن‌های بزرگ و حتی سوله های تولیدی ضبط بهبود بخشند. برای تهیه و خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف با فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار تماس بگیرید.